Z pohledu Albuse Brumbála před pár lety 2/2
Seděl jsem na pláži a brečel. Tak moc jsem brečel nad smrtí svojí vlastní sestry. Kdybych tak poslouchal svého bratra, třeba by žila.
Nevěděl jsem co dělat. Grindelwald se přemístil. Bylo mu vše jedno. A teď vím že mě jen využíval.
Nakonec Aberforth vzal do náručí mrtvou Arianu. Chytl jsem se za rameno Aberfortha a přemístil nás k nám domů.
•••
Bylo 24.11. den pohřbe. Všichni jsme měli černé oblečení. Nálada byla až k pláči. Já a Aberforth jsme stáli před jejím hrobem.
Klekl jsem si. Držel jsem v ruce rudé růže. Nevím proč ale příjde mi že rudé růže jsou na pohřby jako dělané.
Bratr si klekl ke mně. Oba jsme měli deset rudých růží, které jsme vyhodili do hrobu.
Měl jsem smíšené pocity když dorazil i ten koho bych zde nečekal. Byl vzadu ale šel poznat všude.
Vstal jsem a šel blíže k němu. Všechny pohledy byli na mě. Já místo toho abych je vnímal jsem sáhl do kapes od kalhot a nahmatal hůlku. Svíral jsem ji tak pevně jak jen to šlo.
Byl jsem asi dvacet metrů od něj. Moje oči se leskli zlostí a nenávisti k oné osobě.
,,Vypadni!" Křikl jsem jeho směrem. Ovšem jen jeho úšklebek mi byl odpovědi.
,,Proč, však není moje vina, že je mrtvá." Řekl se smíchem. Jeho oči se leskli zlomyslností a pohrdáním.
,,Není, a čí by teda bylo." Řekl více nahlas než jsem chtěl. To už na mě koukal i zbytek v čele s mým bratrem.
,,Tvoje a tvého bratra. Nebýt toho kdybyste mě nechtěli zastavit tak by žila." Řekl se smíchem.
Já měl takový vztek že jsem se přemístil k němu a potom jsem ho přemístil.
Přemístil jsem ho na to samé místo kde zemřela Ariana.
,,Fajn tak teď okusíš svojí vlastní smrt!" Křikl jsem. Chtěl nahmatat hůlku ale jeho ruka byla u mě. Takže nemohl nic udělat. ,,Avakra kedavra!" Vykřikl jsem. Kledba ho zasáhla. Rychle jsem vyhodil jeho hůlku k němu a přemístil se zpátky.
•••
Z pohledu třetí osoby
Formule byla vyslovená ale jestli dobře nebo ne víte. Proto je naživu. Albusova láska ke Gellertovi byla tak moc silná že naschvál řekl onu formuly špatně.
Jenže teď ví že udělal chybu. Ovšem ta láska trvá. Jak se říká první láska je navždy. Vzpomínáme na ní až do smrti. A proto je nám tajemstvím jak to dopadne.
______________________________________
Další kapitola je tu. Jak říkám je to spíše časová vzpomínka. Ale i tak. V další kapče čekejte hádku. Toť vše a užívejte.
ČTEŠ
Love or lust for glory ✓
Fanfiction,,V jedné knize jsem našel legendu. Bylo to o dívce, které se tam přezdívalo 'Dívka časoprostoru'. Chtěla pomoct klukovi s temnou stránkou, aby nejen udělala lepší budoucnost, ale aby pomohla udělat z temnoty světlo a zachránila onoho kluka s temno...