23. Kapitola

947 44 0
                                    

Z pohledu Toma Radlla

Šli jsme dlouho a hledali bazén. Nevím přijedeme jsem a prakticky nám nic neřeknou. Jsem zvědav jestli na snídani dorazíme v čas.

Po asi pěti minutách jsme tam dorazili. Byl tam už i zbytek takže jdeme poslední. Jak Zmijozelské. Všichni byli v bazénu takže Herm si začala slékat tílko a kraťasy. Já si sundal tričko.

,,Hele me se i Radlle si jde zaplavat. Doufám že umíš plavat." Všichni se začali smát. Ani jak často jsem ve vodě trávil. Hlavně po večerech.

,,Nevím co tím chcete říct ale já jsem náhodou skvělý plavec." Řekl jsem a stoupl si na okraj bazénu. Všichni se začali smát a já chtěl skočit šipku.

,,Papa." Řekl někdo za mnou a než jsem se stačil otočit strčila mě do bazénu. Kdo jiný než Hermiona. Byl jsem pod vodou a pak vyplaval nahoru. Všichni se váleli smíchy.

Herm si sedla na okraj a koukala na mě. Připlul jsem k ní a nemohl mi ujít pohled na její postavu. Bylo to poprvé co jsem jí spatřil v plavkách. Ale radši jsem potom koukal do jejích očích abych nevypadal jak úchyl.

,,Ta ty takhle?" Zeptal jsem jí a než něco stihla říct tak byla ve vodě. Její obličej byl jen pár centimetrů od toho mého. Ovšem když jsem se chtěl přiblížit cákla mi vodu přímo do obličeje. Musel jsem kousek poodstoupit ale né o moc.

,,Víš že si docela vtipný když nechováš jak malé dítě." Řekla s úsměvem na tváři. Já se ušklíbl a zas se přiblížil. Ona povytáhla obočí ale já to chtěl. Chtěl jsem to skusit ale ona udělala totéž co před chvílí.

,,A ty vyhýbavá." Řekl jsem a vylezl z bazénu. Sedl jsem se jen na okraj a sledoval svojí temnou paní. Byla jeho princezna a žádnej debil mu jí nevezme. Ačkoliv nevěděl níže ona může mít jiné mínění stálé v to doufal.

,,Víš že to není pravda." Řekla a taky si sedla na okraj. Ani jsem se na ni nepodíval neboť jsem znal pravdu.

,,Tak proč tohle děláš?" Zeptal jsem se zvědavě. Povzdechla si a podívala se na mě.

,,Tome já jsem pro to abych pomáhala né pro abych si užívala." Řekla mírně kodrkavě ale jinak tak jak jsme všichni zvyklí.

,,Ccc, jasně ale je to úplně jedno že každej by si s tebou chtěl užít ale ty stejně nikomu nepomůžeš." Řekl jsem naštvaně. Možná jsem to trochu přehnal ale co byla to i trochu pravda. Každej myslel na nechuťárny.

,,Když si myslíš že se lehko vzdám tak se mýlíš. Já tě nenechám skazit budoucnost." Řekla naštvaně a vstala. Pak si došla pro věci a krokem zamířila pryč.

Po pár minutách jsem taky dorazil do pokoje. Chtěl jsem vstoupit dovnitř ale uslyšel jsem randál. Jakoby tam právě přiletěla sova. Chvíli jsem jen tak stál a poslouchal.

,,Jak jako že oni chtějí odejít hned po škole!" Křikla naštvaně a do něčeho bouchla. V tu chvíli jsme vešel dovnitř a sedl si na postel. Z toho čekání mi placku uschli.

,,Neměla by ses tolik rozčilovat." Řekl jsem v klidu. Hodila po mě polštář přímo do obličeje takže jsem jen slyšel její smích. Měla ho dokonalí to uzná každý.

Udělal jsem totéž takže jsem se teď mohl smát já.

,,Si nějak moc dovoluješ?" Řekla spíše otázkou a nahodila lišácký úsměv, který vyvedl všechny z míry. Někdy i mě ale přeci jen jsem dobrý herec takže jsem tak jaksi zamaskoval.

Najednou udělala něco co mě překvapilo. Sedla si ke mě a přiblížila se. Absolutně jsem neměl tušení co se děje. Tedy měl ale chápete. Byla jen pár centimetrů od mého obličeje takže by se dalo říci že no... chápete. Byl jsem si na 90% jistý co chce udělat ale zároveň jsem se bál že vyvede něco úplně jiného.

_______________________________________

Možná mě zabijete ale musela jsem to ukončit. Navíc se stát to co si myslíte ani nemuselo takže je teď na Herm co má v úmyslu. Abych nebyla taková mrcha tak se všichni mýlíte co ona vlastně udělá. No je na vás jak si to přeberete ale to pochopíte až v další kapča. Mimochodem se chci omluvit že je kratší ale bylo to v plánu.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat