Z pohledu třetí osoby
Byly dva dny před odjezdem do Mermagic a naše slavná Hermiona si balila věci, které do odjezdu potřebovat nebude.
---
Ovšem to samé by se nedalo říci o chlapci s temnou stránkou. Ten jen tupě zíral na fotku kde byla s ním i jeho neznámé dívka bez minulosti.
,,Hele Tome měl by ses uvolnit není to rozchod." Řekl mu Zabiny. Tom jen s vražedným výrazem a naštvaným pohledem vstal a přešel k oknu.
,,Já vím ale kdybys věděl co mi řekla." Odpověděl Tom a zničeně hleděl z okna. Bylo to po druhé v životě co se cítil na dně. Poprvé to bylo když přijel do Bradavic a podruhé teď když přišel i o štěstí.
,,Myslíš to že bez hůlky si-" Dál radši ani nepokračoval. Tom se na něj nechápevě podíval.
,,Jak to že to víš?" Zeptal se klidně ačkoliv měl strach.
,,No ví to skoro celá škola. Navíc mi to řekl Abraxas." Řekl mírně nejistě Monk a podíval se na Toma. Ten se s vyděšeným výrazem posadil a hlavu dal do dlaní.
---
Naše kráska se akorát snažila si udělat drdol neboť se nemohla dočkat večeře. Možná to někoho překvapí ale s Wiflafem se dohodla že se sejdou a společnost proberou téma minulá-budoucnost. Sice si toho moc nepamatovala ale i tak mohli společně spekulovat o tom jak a co bylo.
,,No Herm sekne ti to." Řekla lišácky Helen, která jí sledovala. Brunetka se usmála a vzala si sukni s tílkem a lehkou mikinou.
,,Však tobě taky." Oplatila jí to Herm. Helen se zčervenala a chytla svojí kamarádku a ruku a už jí táhla ven.
Byly skoro před velkou síňí jenže náhoda je blbec a štěstí se promění v neštěstí a tak naše holky potkali koho jiného než Zabiniho a Radlla.
Ovšem se jim snažili vyhnout a taky že jo. Když došli dovnitř tak se kluci usadili a holky se rozloučily a každá se vydala ke svému stolu. Hermiona se posadila naproti Radllovi jako každý den. Ani žádný výraz neměla. Pouze jen koukala do poloprázdného talíře, kterého se ani nedotkla což je od začátku roku normální.
,,Em Herm?" Zeptal se jí Zabiny. Ona tázaná zvedla oči k němu. Hodila šílený úsměv, který by vyděsil malý děti.
,,Copak?" Zeptala se mírně šíleně. Ovšem vše byli jen předstírané. Nebejt Radlla mohla by se smát 24/7.
,,Nemohli bychom si popovídat?" Optal se a čekal na odpovědět. Herm se podívala na Toma. Nadzvedla obočí a s otázkou v očích na něj koukala. On se však očnímu kontaktu radši vyhnul.
,,Nevím nejspíše ne?" Zeptala se směrem na Radlla. Mluvila už normálně ale v očích měla jiskry.
,,Ale no tak." Řekl prosebně Zabiny. Ovšem Herm upírala zrak na Radlla. Doslova ho propalovala pohledem. Protentokrát bolestným.
,,Tak když ne tak ne." Zvedla se Herm a šla ven. Zabiny se koukal kam odchází. Ovšem v tu samou chvíli co se zvedl Wiglaf tak učinil i Radlle a vydal se za svou dívkou.
Havraspárec a Zmijočelan šli kousek od sebe za stejným cílem. Oba věděli kam ten druhý míří ale neřekli ani jeden nic. Možná za to může poslední schůze, která se sice měla konec ke konci roky ale nakonec byla na začátku.
Ovšem naše dívka byla úplně někde jinde než si oni mysleli. Šla tam kam jen obyčejný student bez nutnosti nepůjde. Černá ulička kde se nacházel pouze starý Dippet. Ano tam ona mířila. Za Dippetem.
Přistoupila blíže a dvakrát po sobě zaklepala.
,,Dále." Ozvalo se z protější strany a tak jak jí bylo řečeno ona vešla dovnitř a hned za sebou zavřela.
,,Pane Dippete." Oslovila ho ačkoliv pro ní bylo těžké mi říci to potřebuje.
,,Slečno Grengrová povídejte proč tu jste." Řekl mule. Herm přistoupila a krok blíže.
,,No víte potřebovala bych vaší pomoct." Dokončila a Dippete se na ní zvědavě podíval
---
,,Tome?" Optala se Walburga Toma, který seděl nad učebnicí přeměňování.
,,Co je?" Řekl naštvaně že ho někdo vyrušil. Ovšem oči přesunul na Wal ale pak hned zpátky k učebnici.
,,Nechceš s něčím pomoc?" Zeptala se nejistě. Věděla že by jí nic neudělal ale i tak. Řval na ni když ho naštvala a teď když mu ublížila ona holka bála se že by jí navždy odepsal.
,,Můžeš mi pomoct tím že MĚ VŠICHNI NECHÁTE NAPOKOJI!" Poslední slova zařval. Wal sebou hodně škubla a pouze sklopila zrak. Pak se otočila a rychle odešla z místnosti.
Tom zavřel knihu a odešel. Nemohl se dál trápit ale nemohl bez ní být. Ona mu dodávala naději a bez ní viděl jen tmu, kterou tak nenávidí.
_______________________________________
Takže dneska je to vše. Teda myslím tím že je další kapča. Možná není nic moc ale další budou snad lepší. Hlavní je že je spíše taková pohodová. No nic všem, kteří tuto knihu čtou MOC DĚKUJU.
Voldemort 3🏅
Magie 14
Harry Potter 25
Ron Weasly 1
Cestování časem 1
Grindelwald 1
Tomione 1
ČTEŠ
Love or lust for glory ✓
Fanfiction,,V jedné knize jsem našel legendu. Bylo to o dívce, které se tam přezdívalo 'Dívka časoprostoru'. Chtěla pomoct klukovi s temnou stránkou, aby nejen udělala lepší budoucnost, ale aby pomohla udělat z temnoty světlo a zachránila onoho kluka s temno...