9. Kapitola

1.4K 59 6
                                    

Z pohledu Hermiony Grengrové

Šla jsem s Artemisem do jeho kupé. Byli tam nějací kluci. Vešli jsme tedy dovnitř.

,,Tak kluci tohle je Herm Grengrová." Řekl vesele Artemis a ti dva kluci vstali. Artemis mi mezitím vzal kufr a dal ho pod sedadla.

,,Já jsem Cred Hold." Řekl mile brýlatý blondýn který byl tak o pár centimetrů vyšší a podal mi na pozdrav ruku. Pak přišel opak blondýna.

,,Ahoj já jsem Oliver Bloodmake." Řekl dokonce vyšší než Artemis. Brýle neměl a byl černovlasý. Též mi podal ruku na pozdrav a já ji znovu s úsměvem přijala.

Oliver a Cred si sedl a jednu stranu a mi s Artemisem na druhou. Nevím ale Artemis měl fakt hezké vlasy. Blonďaté a světle hnědé. Oči měl tmavě hnědé ale světlejší než Tom.

,,Olivere?" Řekla jsem zvědavě ale zároveň mile. Podíval se mi do očí trochu s údivem.

,,Ano?" Zeptal se také s otázkou a poměrně zaskočen ale zároveň se stejnou zvědavostí v hlase.

,,Nechci ti nijak líst do soukromý ale kdo jsou tvoji rodiče?"  Zeptala jsem se. Bylo mi trapné se zeptat tím stylem jdou tvoji rodiče mudlové.

,,No matka je mudla a otec kouzelník. Frederick Bloodmake." Odpověděl a zas se začal zaobírat knížkami.

,,Tak to jo no a co čteš. Jestli ti neva že se ptám." Řekla jsem neboť mě zaujala jeho kniha co měl v ruce a otočil vždy po chvilce stránku.

,,No čtu o jezerních lidech." Řekl s jiskrami v očích že se ho někdy zeptal na knihu.

,,Juj. Tuhle knihu si budu muset někdy přečíst." Řekla jsem nadšeně a podívala se na Olivera který se usmál.

,,Jestli chceš tak ti jí potom půjčím." Řekl. Když jsem se nadechla k odpovědi tak někdo zaťukal na dveře. Vstoupila dovnitř dívka z Havraspáru.

,,Máme se dostavit do primuského kupé zbývate jen vy dva." Ukázala ne mě a na Artemise. Vstali jsme a já se podívala na oba kluky. Na Olivera jsem kývla a on se usmál. Pak jsme šli za asi Havraspárskou primuskou do primuského kupé.

Šli jsme mlčky a zastavili jsme se u primuského kupé. Vešli jsme dovnitř a už tam byl nebelvírský primus Rebus Potter.

,,Fajn jsme tu všichni a tak bych vám měla říct o plese pro 6. a 7. ročník. První tanec bude pro primuse a prefekty. Pro tento rok jsou prefekti jen z 6 ročníku. Po prvním tanci  už budete moct být s tím s kým tam budete. Jako primusové budeme muset připravit tuhle akci a účast je povinná, Pottere. Bude to na styl výročí zakladatelů koleje. Takže podle Salazara, Godrika, Roweny a Helgy to bude vyzdobeno. Jo a chci souhlas že bychom bydleli v primuském bytě jsou tam čtyři pokoje. Budou tam primuské schůzky ale nemusíte tam bydlet jen je to podle ředitele lepší. Takže pokud tam chcete bydlet toto podepište a můžete odejít." Řekla Havraspárská primuska a sama se podepsala. Všichni jsme se podepsali a já měla hrozně divný pocit v břiše.

Šla jsem Artemisem zpátky do kupé ale po cestě jsme potkali Toma.

,,Jdi napřed doženu tě." Řekla jsem Artemisovi. Nechtěl odejít ale nakonec odešel. Tom se ke mě blížil a neměl nijak zpecifický výraz spíše neutrální.

,,Hele Herm já já-" přiložila jsem mu ukazováček na ústa aby nemlel. Sice se stává málokdy že mele ale teď jsem na to neměla náladu. Znovu jsem měla ten pocit v břiše. Nebyl nepříjemný ale spíše lechtivý.

,,Já čekám na jednu věc. Je to na tobě Tome. Nikdy bych tě nevyměnila ale jestli budeš dělat ošklivé až zrůdné věci tak nechci takhle pokračovat." Řekla jsem klidně i když jsem nebyla. Ten pocit byl horší čím dál víc.

Začali mi bolet nohy a pomalu jsem je přestali cítit. Chytla jsem se parapetu ale moc mi to nepomohla. Pak jsem ucítila Tomovi ruku na mém pasu. Nějak mě vzal a pomohl mi dojít ke kupé. Zastavil se před dveřmi.

,,Chtěl bych si s tebou promluvit. Pak se tu ozvu." Řekl a položil mě na zem. Když chtěl odejít tak jsem ho zachytla za ruku. Otočil se a podíval se mi do očí. Jeho tmavé oči měli nádech strachu a bolesti. Nepochopila jsem jeho výraz.

,,Miluju tě." Řekl. Pustila jsem hk a otevřela dveře do kupé. Vešla jsem dovnitř a zavřela. Dosedla jsem a vyndala kufr. V přední kapse jsem měla jednu knihu. Vzala jsem jí do ruky.

,,Stalo se něco?" Zeptal se Artemis a zamračil se. Mlčela jsem a podívala se po kupé. Všechny oči byli ne mě. Jediný kdo koukal normálně byl Oliver. Cred se tvářil zmateně a
Artemis naštvaně.

,,N-ne n-nic?" Řekla jsem zmateně. Buď jsem zešílela a nebo asi mám halušky. Umerlina já to nechápu.

,,Něco se očividně stalo." Řekl Cred který seděl naproti mě.

,,Jen jen. No já. Prostě jsem zmatená nic víc." Řekla jsem a opřela se. Pak jsem jen čekala než budeme na místě.

Po hodině jsme zastavili. V stala jsem a vyndala kufr. Držela jsem ho v ruce ale pak mi Artemis vytrhl z ruky. Vřed šel první hned za ním Oliver. Pak jsem šla já a nakonec Artemis.

Vyšli jsme z vlaku. Prvňáčci šli k Hagridovi a prefektům. Tento rok jsme jeli Testrálama a já jela s klukama z Mrzimoru. Ale stále jsem přemýšlela na to co mi Tom řekl.

Další díl na svobodě takže snad se vám líbí. Můžete mě podpořit hvězdičkou nebo komentem.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat