24. Kapitola

977 40 1
                                    

Z pohledu Wiglafa Sigurdssona

Je to jen pár hodin co Herm odjela. Mám o ní možná i trochu strach neboť jsem našel její deník, který byl schovaný za knížku dějiny.

Psalo se tam že dokonce má čistokrevné předky. Prvních pět generacích chodili na počátku školy jsem do Bradavic ale pak se dvou kouzelníkům narodili dva synové. První syn se narodil jako mudla a druhý byl kouzelník ale po pár letech se zjistilo že je neplodný ale za to je to francouský a třetí nejbohatší čaroděj na světě. Dokonce ani Malfoyová nejsou tak bohatí jak on.

Dále se tam psalo že mudlovský syn Archybál Grenger měl autonehodu a potomka měl avšak žádné dokumenty po něm zanechané nebyli. Za to Reece(rís) Granger je zdravý jak řípa a neplodný jak plodice.

Takže vlastně víme že Herm hledala něco o rodině ačkoliv ten potomek Archybála musel být otcem pravého otce Hermiony pokud to chápu dobře.

Dál se tam psalo že plán na změnu budoucnosti je takový ukrást vše co Radlle potřebuje aby mohl pokračovat. Takže bude asi hledat svůj deník. A ne jen deník ale tak je tu psáno že se musí nějak zbavit hadí řeči neboť to je ten hlavní důvod jeho moci.

Upřímně mám fakt strach ale co taky čekat když podle Hermioniných vzpomínek zažila strachu a napětí dost takže by tohle mohla být hračka.

Z pohledu Hermiony Grengerové

Ano právě jsem udělala to co jsem prakticky nikdy skusit nechtěla. Měla jsem však jistý plán, který doufám Tomovi dojde. Nebo třeba mu to někdo vyzradí ale koleduje si o to sám.

Nevím ale musela jsem opatrně přikázat deníku aby se zamaskoval v nějakou učebnici a následně ji přesunula k sobě do kufru. On si ničeho nevšiml ale i tak jsem se snažila udělat ten polibek co nejvíce... efektivní a opravdový. Taky musím přiznat že líbá skvěle takže jen doufám že si na to nezvyknu.

Když jsem se od něj odtáhla oba jsme si dívali do očí. Jojo tmavé ale pronikavé oči měli teď zmatený skluz. Za to já pociťovala výhru. Povedlo se mi vzít viteál. Sice ho zničit nechci ale třeba mi to pomůže.

,,Proč si to udělala?" Zeptal se sebejistým hlasem ale jak ho znám moc sebejistý nebyl. Přeci jenom jsem s ním pár měsíců byla a strávila taky nejen kecaním ale i poznáváním.

,,Chtěla jsem." Řekla jsem. Tedy chtěla nechtěla asi jsem to posrala. Nevěřil mi. Sice nevím proč nebo co se stalo ale jako výraz nebyl zrovna věřící.

,,Lžeš." Řekl ale ani mě neodstrčil. Měla jsem plán jak mu zmást hlavu. Neříkají mi Grengrová jen tak pro nic za nic. Dokážu vymyslet plán, který je dočasný ale fungující.

,,Když si myslíš a když to tak chceš tak fajn." Řekla jsem a stoupla si. Pak jsem jednuduše ale tak aby věděl a o co přišel jsem došla ke své posteli. Lehla jsem si a dělala že spím.

•••

Bylo ráno asi kolem šesté a já se právě probrala. Když se mi vybavili včerejší vzpomínky chtěla jsem se sama proklít.

Tom spal a já nevím proč jsem ho chtěla něžné vzbudit. Vyvolal ve mě vlnu vzrušení a to jsem ho políbila kvůli posranému deníku.

Šla jsem tedy do koupelny a dala si sprchu. Byla krásně horká takže jsem si připadala jak v ráji. Když jsem vylezla kouzlem jsem se usušila a vyčistila zuby a převlékla se.

Vyšla jsem ven a Tom byl nejspíš vzhůru. Ani jsem se na něj nemohla podívat jak jsem byla zmatená. Měla jsem smíšený pocit a absolutně jsem nevěděla co říci. Jestli 'dobré ráno' nebo 'ahoj' či něco podobného.

,,Si v poho?" Otázal se mě když vyšel z koupelny. Srdce mi bylo jako o závod ale horší bylo že jsem mu nemohla odpovědět. ,,Herm?" Zeptal se znovu ale já i přesto nic.

Přešel ke mě a podíval se mi do očí. Jeho oči mě propalovala a on očekával odpověď. Nemohla jsem však nic.

,,J-jse-jsem." Vykoktal jsem a myslela si že hodím šavli. Naštěstí k tomu nedošlo.

,,Co se děje?" Zeptal se zvonu a já mu chtěla jednu vlepit. Neříkejte mi že zapomněl co se včera stalo.

,,To bys mohl vědět." Řekla jsem. Odvrátila jsem zrak a vlasy jsem si dala do drdolu. Byl jednoduchý ale v tom je ta krása ne?

,,Přemýšlel jsem o tom." Řekl mi a sedl si ke mě na postel. Nevím ale projela ve mě vlna vzrušení.

,,A?" Zeptala jsem se jednoduše.

,,Nevím sama si říkala že nechceš se mnou nic mít společného takže to jaksi nechápu. Nechci tě zničili ztratit." Řekl a mě to bodlo u srdce. Měl pravdu ale taky i ne.

,,Tome ty si skvělí člověk a máš skvělou povahu. Jenže ty si se rozhodl že všechno využiješ ke zlu a k moci. Ale černou magií a zabíjením moc nezískáš." Dořekla jsem ale očima jsem si stálé prohlížela svoje ruce.

,,Já nechci být jako každý jiný." Řekl a podíval se na mě tím svým kukučem.

,,Však jsi jiný. Chytrost, snaha, síla, krása a taky poctivost. Ačkoliv to nevíš vím co a kdy cítíš. Vím kdy tě něco raní nebo rozveselý ikdyž máš kamennou masky." Řekla jsem a po dlouhé době vzhlédla k jeho očím. Nebyl z toho nadšený ale zklamaný taky ne.

,,Hermiono já se nezměním, nikdy." Dořekl a já se musela zasmát. Byl tak blbý nebo si na blbce jen hraje.

,,Copak chci aby si se změnil. Jen nechci aby stvořil další viteály a taky nechci abys zabíjel. Já jinak budu muset navždy odejít. Harry Rodgers a Ron Tekler jsou moji přátelé a jestli se nic z plánu nepovede odejdou. Odešli by i tak ale jestli chceš zůstat zlý zabiják tak já odcházím hned co skončí škola." Dořekla jsem a první slzy ztekli po mé tváři.

,,Možná bych se změnil nebo spíše přestal s tímhle tím ale jak můžu vědět že nezmizíš?" Zeptal se mě.

,,Protože jsem našla svojí rodinu. Našla jsem posledního kdo mi může pomoct. Můj otec je mrtvý a i moje matka. Můj bratr je ani nevím kde a jediný kdo mi zbyl je otcův bratr Reece a hned jak budu moct napsat tak se sním spojím." Řekla jsem ubrečeně. Bála jsem se. Sice si řeknete že je to jen básnička na uspávanou ale pro mě ne. Možná on je zlý ale mi jsme k sobě přitahováni jako dva magnety, jako dva dílky od skládanky, která do sebe nepasuje ale je propojena.

_______________________________________

Uvidíme co z toho vyleze ale co říkáte na to jaký je Hermionin rodokmen? Myslím že jsem to špatně nevymyslela ale jak dopadne Tom a Herm? No bude tam ještě hodně zlých překážek.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat