Z pohledu Porhose Longhare
Seděl jsem ve společence a občas kolem mě prošli prvňáci nebo páťáci. Jinak tu moc lidí nebylo. Nevím co se semnou stalo ale ta Grangerová se mnou dělá divy. Být v její blízkosti je fuška. Udržovat se na uzdě a kord když ten parchant Radlle žárlí.
Jakmile jsem přemýšlel o Radllovi šel se svojí partičkou kolem.
,,Tak co Radlle už nemáš nikoho kdo by ti ho honil?" Neodpustil jsem si poznámku. Ačkoliv jsem věděl že spolu byli jen v kamarádském vztahu stejně jsem si to neodpustil.
,,Seš tak blbej nebo nemáš nikoho kdo by ti ho honil aby sis uvědomil s kým mluvíš." Otočil se nasraně Radlle. Měl tmavé tedy černé oči. Doslova by se v nich někdo stratil.
,,Já mám vždy někoho jen u tebe pochybuju. Krom Blackové by to nikdo neudělal. Jinak bys byl ubožák na ně použít Imperios." Řekl jsem arogantně. Po dlouhé době mužů říct že jsem spokojen se svým egem.
,,Nech si toho nebo už žádná neokusí tvůj ubohý- jak tomu říkáš božíčka." Řekl Radlle a všichni se začli tlemit. Radlle a spol šli nahoru. Musím říct že bych o svého kámoše nerad přišel takže jsem radši nic nenamítal. Vím že by toho totiž byl i chopen.
Z pohledu Toma Radlla
Ten zmetek si myslí jako co. Že mi bude nadávat. Pomsta bude sladká a on bude první koho zabiju až mi všichni budou říkat lord Voldemort.
Šel jsem do našeho pokoje. Malfoy šel hned za mnou jakožto můj věrník. Ti dva šli spíše loudavě a o něčem drbali. Hádám že to bude o té scéně před malou chvílí.
Došli jsme do pokoje. Usedl jsem na svojí postel a jen tak přemýšlel. Bylo to jiný. Už jsem se tolik nesmál ale za to jsem měl čas plánovat. Znamení zla bude brzy dokonáno a každý vhodný mého požehnání ho bude nosit.
,,Radlle nechci tě rušit ale zde máš dopis." Řekl Zabiny a dal mi dopis. Nemám nejmenší tušení od koho je. Poslední dopis jsem dostal od Hermiony. Bylo to roztomilé když přemýšlím zpětně ale teď tu mám jiný dopis.
Otevřel jsem pomalu obálku a vyndal pergamen.
'Milý Radlle,
Jsem ochoten ti pomoct. Moje krev je čistá ačkoliv jsem nebyl v koleji jak ty. Možná jsi mne spatřil ale o co víc. Chci být tvůj přítel, který ti bude pomáhat. Vím jak by se ti mohlo podařit prospět a mít sílu nad světem.
PS: Dnes o půlnoci jen ty sám na Astronomické věži.S pozdravem H.R.'
Dočetl jsem dopis a jen přemýšlel. Bylo něco málo po obědě takže jsem mohl jen přemýšlet jestli jít či ne.
Z pohledu Hermiony Grengrové
Seděla jsem ve svém pokoji. Měla jsem strach a další emoce. Bylo jich tolik že jsem nevěděla co dělat.
Na okně zaťukala sova. Přišla jsem k oknu a otevřela jí. Jen položila dopis a než by ste řekli Merlin byla pryč. Neměla jsem ani tušení od koho dopis je. Poslední dobou mi nechodí moc dopisů.
Otevřela jsem dopis. Vytáhla pergamen.
'Ahoj Herm,
Chci se s tebou setkat dnes o půlnoci na astronomické věži. Potřebujeme si s tebou promluvit a nejsem sám.
S pozdravem H.R.'Dočetla jsem si dopis. Měla jsem jisté tušení kdo to je. Ačkoliv mě mátlo H.R. nebyla jsem si jistá jestli to je jen Harry Rodgers nebo Harry a Ronald. Nechci se s Ronaldem ani za nic vidět.
ČTEŠ
Love or lust for glory ✓
Fanfiction,,V jedné knize jsem našel legendu. Bylo to o dívce, které se tam přezdívalo 'Dívka časoprostoru'. Chtěla pomoct klukovi s temnou stránkou, aby nejen udělala lepší budoucnost, ale aby pomohla udělat z temnoty světlo a zachránila onoho kluka s temno...