33. Kapitola

821 32 10
                                    

Z pohledu třetí osoby

Tom byl právě na hodině. Nečekaně. No a znovu lektvary. Jenže když měl dělat lektvar tak byl sám. Hermiona byla pryč. Nebo spíše byla u Brumbála ale dejme tomu že pryč.

Dělal nějaký lektvar, který mu zabral zhruba půl hodiny. A byl skvělý. Jak jinak.

,,Tome dnes už můžeš jít." Řekl Křiklan. Ačkoliv viděl na Tomovi jistou nedůvěru.

Když odešel tak měl namířeno k jezeru. A očividně nebyl sám. Všichni byste čekali kdo tam je. Ale nebyla to ona.

,,Ale náš jediný Scamander." Řekl povrchně Tom. Artemis se na něj otočil. Nečekal něco tedy spíše někoho jako on.

,,Dej mi pokoj Radlle." Řekl poklidně Artemis. Neměl náladu se bavit s někým kdo nemá ani nejmenší ponětí co se stalo.

,,Proč?" Zeptal se ironicky. Artemis nic neudělal a místo toho vytáhl hůlku? No připomínalo to spíše kus klacíku na tři části. Ještě k tomu od bahna.

,,Grindelwald ti vzkazuje že je konec. No a Brumbál že máš jít k němu." Řekl a potom hodil onu věc do vody.

Tom tedy šel do jeho kabinetu. Dvakrát zaťukala a čekal. Po vyzvání vešel dovnitř. Ovšem když přišel uviděl tam. Harryho, Rona a Hermionu.

,,Tome posaď se." Řekl a poukázal na židli vedle Herm. Upřímně z toho neměl dobrý pocit. A ještě horší měl když viděl výrazy všech. Ovšem Brumbál měl jako vždy úsměv na tváři.

,,Co se děje." Řekl Tom bez emocí ačkoliv nevěděl co čekat.

,,Děje se to že budeme vás muset poslat do budoucnosti. Všechny čtyři. Je to kvůli Grindelwaldovi. Pošlu vás tam zpátky do sedmého ročníku. Nebojte jediné co se pro vás změní bude rok a učitelé. Až bude bezpečno tady tak se dohodneme co dál." Dokončil a Tom měl neuvěřitelný vztek. Takže on půjdu do budoucnosti.

,,Ano Tome. Ovšem ani tam není bezpečno a tak ti uděláme novou identitu. Voldemort nesmí vědět že tam jsi. Ale neboj se. Budeš ve Zmijozelu. Hermiono, Rone a Harry vy budete tam kde máte být. Ovšem ale budete muset být pohromadě. Takže doufám že se o to vše postaráš Hermiono. No a pokud vím tak primusem bude Ron. Moje starší já vám vše řekne." Řekl Brumbál s úsměvem. Ačkoliv Tom měl nehorázný vztek.

,,A kde stěle vzal obraceč času?" Zeptal se Herm. Brumbál zašátral v kapse a vytáhl ho. Byl pozlacený. Přesípací hodiny měli písek barvy fialové. Byl veliký. Bylo tam napsáno něco co nikdo nepřečetl. Jazyk, který nikdo neviděl a ani neznal.

,,Hermiono, tohle je vaše jízdenka tam i zpátky. Až se objevíte v ředitelně. Obraceč času mi vrátíš. A až bude správný čas budeš se muset rozhodnout. Harry bude muset udělat co musí ale ty ne. Budeš mít na výběr. A Tome. Snaž se co nejvíce vyhýbat těm, kteří mají znamení zla. Bude z tebe Tom Vey. Tak na nezapomeňte." Dořekl a podal Hermiona obraceč času. Bála se. Jako první vstala a ustoupila za židli. Čekala než to udělají i ostatní.

,,No tak Veyi pohni sebou." Řekla mu jeho novým příjmením. Musela si na to zvyknout. A tak se Vey tedy Tom zvedl a chytl se jejího ramena. Harry a Ron udělali to samé akorát  na druhé straně. A pak. Vše muselo skončit. Tedy né doslova ale jak se všem motala tak příšerně hlava mysleli si že je konec.

______________________________________

Vím že tohle je docela krátká kapitola ale nevěděla jsem jak jí prodloužit. Docela by mě zajímalo co říkáte na ten můj rozvrat jelikož je to trošičku dementní ale snad se mi to povede udělat podle plánu. jak to mělo být.  I tak doufám že se vám aspoň líbila.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat