25. Kapitola

977 36 0
                                    

Z pohledu Toma Radlla

Bylo už ráno asi sedm hodin a ona byla už vzhůru. Seděla nachystaná v posteli a četla si nějakou knihu. Absolutně si mě nevšímala takže jsem šel s věcmi rovnou do koupelny.

Když jsem vyšel tak bylo už půl což znamenalo jít hledat kde je snídaně.

Podíval jsem se na Herm ale ta  křečovitě svírala dopis. Měla lesklé oči a znechucený výraz.

,,Em, stalo se něco?" Zeptal jsem se tiše neboť od včera nevím co si jaksi myslet.

,,Jdeme radši na snídani?" Neodpověděla na předchozí otázku ale já to bral. Kývl jsem a ona normálně ten dopis spálila.

Šli jsme docela dlouho. Upřímně bych se nedivil kdybychom tam byli poslední. Je to tu velké a když to tu neznáte je to tu hotové bludiště.

Po chvilce jsme narazili taktéž na bloudící lidi. Neboli Havraspárská dvojka bloudila tak jak mi. Přidali jsme se k nim a společně hledali tu prokletou snídani.

Když jsme tam došli seděl tam nějaký blomďato-hnědovlasý muž. Měl asi hodně drahý oblek ale až moc milý úsměv. Ovšem jeho oči zůstali na Herm jak kdyby byla anděl.

Prakticky byla jen měla hnědá vlasy. Taky její oči byli oříškové než modré jak to většinou andělé mívají. Tedy podle nechutných pohádek.

,,Zdravím vás všechny," Na chvíli se odmlčel a čekal než všichni usedneme. Jde vidět že jsme byli zas poslední. ,,Rád bych vás zde přivítal a omlouvám se vám že jsme vás zde neprovedli již včera. Vzhledem k tomu že byli jisté potíže tak vše přesune na dnešek. Taky bych se chtěl omluvit za to že možná tu bude hodně rozruchu ale zrovna asi dvě hodiny před vámi jsme obdrželi dva mladé Testráli a jak víte je těžké je vychovat v tomto mladém věku.
Ale teď už k věci. Na dnešek máte prohlídky a ti kdo mají možnost vidět Testráli pak budou moct se podívat na jejich výcvik." Dořekl a vstal. Pak jsem přišel jinej amík.

,,Následujte mě." Řekl a mi tak udělali.
,,Zde je knihovna." Řekl šli jsme dál.
,,Zde je vaše učebna." Řekl a šel.
,,Zde ..." A takhle to bylo asi dvě hodiny.

,,Fajn teď se vraťte do jídelny na oběd pak kdo může se běžte podívat na Testráli odvede vás tam ten samí pán co vám říkal ty věci než jsme odešli." Dořekl a zmizel.

Byli jsme všichni v jídelně a po obědě, ke kterému byli docela dobré špagety.

,,Vidím že ste dojedli takže má někdo zájem o Testráli?" Zeptal se a Herm a Havraspárec se přihlásili. ,,Výborně následujte mě." Řekl a společně odešli. Já a ten zbytek jsme se vydali na pokoje.

Když jsem došel do našeho pokoje byli na každé posteli papíry. Na jednom byl rozvrh a na druhém pravidla atd..

•••

Po dvou hodinách Herm dorazila zpátky na náš pokoj. Měla neutrální výraz a když se zahleděla na mě jakoby zkameněla. Její oči byli jako berly ale přesto jako dva oříšky.

,,Em To-me já no jáá jsem no... zeptat?" Vykoktala nesrozumitelně a já nezdzvedl pravé obočí.

,,Na co?" Zeptal jsem se a dál jí nevěnoval pohled neboť jsem hledal deník, který nebyl k nalezení. Měl jsem obavy ale naštěstí si ho NIKDO nemohl přečíst.

,,No Harry a já nebo spíše Harry se ti chce omluvit a taky ti chce po našem příjezdu něco ukázat." Řekla  rychle až trochu blekotala. Možná je to ten dopis nebo co já vím ale ten Harry je mi podezřelý. Nejen že když jsem hledal něco o Herm tak se tam objevila jména Harry a Ronald ale ty příjmení mi jaksi nesedí.

,,Od něj byl ten dopis?" Zeptal jsem se. Ona jen zakroutil  hlavou a posadila se na svou postel.

,,Ten dopis byl od Malfoye." Řekla a hůlkou vyčarovala onen dopis, který spálila když jsme odcházeli.

,,Co ti chtěl?" Zeptal jsem se a ona mi dopis jednoduše pomocí kouzel poslala.

Prevzal jsem si dopis. Jediné co na něm bylo byl balíček. Když jsem ho otevřel byl tam dopis.

'Tady máš obraceč času a zmizel tam kam jsi zmizela. Nepotřebuju aby se mi nějaká blbka pletla do plánů. Možná seš hezká i chytrá ale neměla bys věřit zrzkům šmejdko.
PS: Mě neoblbneš
                
                                  A.  Malfoy'

Když jsem to dočetl byl tam ještě balíček že sametově zelené látky, hodně drahé látky. Jak se psalo v dopise byl to opravdu obraceč času. Myslel jsem si že tohle byla lež že je jen z jiného města ale ona je dokonce z jiné doby.

,,Jak si mi mohla ty roky lhát." Řekl jsem spíše zklamaně. Takže teď to chápu Ten Ronald a Harry jsou z budoucnosti takže si museli změnit příjmení. Aspoň už to do sebe zapadá.

,,Já ti to chtěla říct jenže vždy když jsem našla odvahu jsi začal mluvit o tom jak se svět změní a já měla strach. Věděla jsem že tohle dopadne špatně ale nemyslela jsem že to bude moje smrt." Řekla a obličej schovala do dlaní.

Na jednu stranu jsem to pochopil ale na druhou jsem nic nechápal.

,,Jako že bych tě měl zabít?" Zeptal jsem se nechápevě. Ona přikývla až ji jedna slza stekla po tváři.

•••

Byl čas večeře a všichni čekali co dopadne na stůl. Nakonec z toho byl ovocný salát a voda. Nečekaně. Zítra nás čeká první hodina a to obrana proti černé magii ale prý to bude proti mnohem nebezpečným kouzlům a naučíme se prý jedno kouzlo z černé magie. Pro mě to kouzlo určitě nebude žádná novinka ale i tak.

Když všichni do jedli tak jsme se rozešli do pokojů. Herm si hned lehla a vzala si pergamen a brk. Nikdo nevydal ani hlásku.

Oba jsme byli už vykoupaný a tak každý z nás si vzal knihu. Tedy já spíš hledal svůj deník.

,,Co hledáš?" Zeptala se potichu a nejistě Herm.

,,Svůj deník už od rána není k nalezení." Řekl jsem a dál šmejdil po své půlce pokoje. ,,Accio deník!" Řekl jsem ale nic se nestalo.

Herm se začala smát ale tak aby se to moc nepoznali ale moc jí to nešlo.

,,To není vtipný." Řekl jsem naštvaně ovšem.jen zakroutila hlavou a usmála se na mě.

Vstala a šla k mému nočnímu stolku kde vzala můj deník a podala mi ho. Bylo do divné ale nic jsem neřekl.

_______________________________________

Takže tohle bude poslední kapča neboť jak víte teď je písemkové období tak se musím učit. Ale nebojte po škole budu zase psát.
PS: Chci poděkovat za 1000 zhlídnutí a 100 hvězdiček ste fakt úžasní.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat