27. Kapitola

969 37 11
                                    

Než začnete číst tuhle kapitolu chci věnovat dvoum osobám. Je to poděkování za jejich komentáře a jedno věnování. Neber to pls jako opičení ale nevím jak vám obou poděkovat takže se usaďte DenisaVuova a BlakeOctavia a užijte si tuhle kapču s tím že tohle je jen začátek velké hrozby😅 a taky toho proč to píšu. Všichni nějak víme jak to skončí takže tak.

Z pohledu třetí osoby

Dnes byl den odjezdu. Všech osm si balilo. Ovšem jedna osoba byla ve stresu. Měla pocit viny a také nebezpečí. Upřímně kdyby se nemusela vracet tak by se nevrátila ale šlo tu o Toma Radlla. Musela ho mít na očích a okrem toho, že měla jeho deník u sebe a on jen falešnou kopii.

,,Jsi v pohodě?" Zeptal se jí Tom. Ona jen zakroutila hlavou, že ano. Ovšem ne jen ona věděla opak.

,,Musím se vrátit." Řekla po chvilce. Tom zvedl svoje temné oči a podíval se do oříškových očí své tajemné dámy.

,,Proč?" Zeptal se Tom.  Ona vstala a vytáhla onen dopis od Malfoye. Stálé z něho měla blbý pocit.

,,Nevíš vše. Víš že jsem z budoucnosti ale taky znám dvě generace Malfoyů. A jestli ti mohu poradit tak vzít Malfoye pod kůži bude zlé. Jsou to hrozní zbabělci a hlavně se jich to drží i po generace." Řekla klidně Hermiona a přistoupila ke krbu. Do něj pak hodila pergamen a máchala ho shořet.

,,Takže mi chceš radit přestože s tím nesouhlasíš?" Zeptal se překvapivě Tom. Herm se na něj otočila a stoupla si přímo před něj.

,,Je mu jasný že tě nepřinutil abys přestal. Jenže pokud se tak nestane, zemřeš." Řekla poklidně ačkoliv v sobě měla boj emocí. Harry jí sice řekl že Voldemorta porazili ale jeho stoupenci se pomstili.

,,Víš že je malá šance že přestanu. Navíc víš o co mi jde. Teď jsem ale změnil prioritu." Řekl záhadně. Stoupl si. Byl a hlavu a skoro čtvrt větší než Herm.

,,Fajn tak povídej ráda poslouchám." Řekla Hermiona ačkoliv nečekala že se jí tu vyspovídá. Neudělal to ani minule tak proč teď.

,,Chci vše co kdysi patřilo Salazarovi. Jestli to vše získám tak se budu rozhodovat co pak. Ale nepočítej že přestanu s černou magií. Navíc jsem přemýšlel že bych se mohl stát učitelem." Řekl krátce ale přesto výstižně. Herm se usmála a podívala se na něj s úsměvem. Měla radost ale věděla že tohle není konec. Ba naopak tohle je teprve rozjezd. Po škole začne on s tím co chce a pak bude dívka časoprostoru čekat co se stane.

Příjezd do Bradavic.

Hermiona sice přijela ale i tak. Všichni Zmijozelští jí chránili. Zjistilo se totiž že Grindelwald se vrácí a to jediné co chce je Hermiona Jean Grangerová.

Nakonec se zjistilo že ono kouzlo smrti bylo špatně provedono. Byl hodně oslabený ale nakonec po pár letech byl zpět.

(Důležité!Menší upozornění. Zatím nevím kdy přesně byl Gelert Grindelwald zabít takže dejme tomu že jsme ho zabily když byli Tomovi tři. Brumbál schválně neprovedl kouzlo smrti správně a teď je náš padouch zpět. Takže už víte proč se Herm neměla vrátit. Je to jen pro aby stě to pochopili. No nic nebudu zdržovat)

Sice jí chránili ale nikdo jí nesměl říct pravý důvod. Jenom dva lidi jí nepomáhali. Walburga a Abraxas. Oba měli vůči ní zášť takže nehrozilo že by jí uchránili. Ale museli přísahat že jí to neřeknou.

,,Už mě nebaví že všichni za mnou jdou jak myší ocásky. Zachvíli budou ke mě chodit i do koupelny." Rozčilovala se Herm. Tom se na ni podíval a zavřel knihu. Byli v knihovně takže se snažila být co nejtišeji.

,,Třeba se jim líbíš." Řekl chladnokrevně Tom. Jenom to představa že by se s ní měli koupat v něm probírala zlost.

,,Takže se líbím šestákům, sedmákum a některý z nich o mě nikdy zavadili ani pohledem tak proč teď?" Zeptala se podrážděné. Tom si musel povzdychnout. Chtěl jí říct pravdu ale nemohl. Docela mu to vrtalo hlavou ale slovo je slovo. A když je někdo jako ona v nouzi bude jí chránit do posledního dechu.

,,No jo no už to tak bude." Řekl ironicky Tom. Měl toho plný zuby a kord když ona měla přes sto otázek denně.

,,Počkat doufám že to nemá nic společného s tím co říkal-Nott." Řekla podezřeně Herm. Kdyby Tom něco jedl či pil tak by se udusil.

,,Nemá jen si se změnila přes ten týden co si tu nebyla." Řekl ihned nějakou lež. Je chytrá a proto věděl že je to jen něco chvilkové že to bude chtít něco lepšího.

,,Možná je to pravda." Řekla Herm a opřela se. Tom se na ní podíval a vstal.

,,Mám schůzi s Brumbál em takže se uvidíme pak. A-ahoj." Řekla jak nějaký komik. Sice to byla výmluva jak se vyhnout jejím otázkám ale potřeboval jeho pomoc.

_______________________________________

Takže další kapča je tu. Snad se vám líbila a všem moc děkuji. Opravdu chci poděkovat všem čtenářům kteří tolerují jak chyby tak i překlepy.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat