Capitolul 11
Oh, Doamne, el era! Frumos cum l-am lăsat.. cu părul puțin mai lung și ciufulit. Imediat am vrut să-i sar în brațe, dar a strâmbat din nas și a zis:
-Ne cunoaștem? Nu pari a fi de nasul meu.
Ceilalți băieți au început să râdă iar eu am roșit imediat.
- Cu....cum adică? Eu sunt Kira, din tren.. Îți amintești acum.
Încercam să zâmbesc, dar.. cum să uite de mine așa repede? Eram confuză.. El a dat din cap în semn că nu. Lacrimile mi s-au adunat în colțul ochiului și nu le mai puteam stăpâni mult.
Am fugit pe aceeași stradă pe care am venit și m-am pus pe jos. Lacrimiile curgeau șiroaie pe obrajii mei. Am stat timp de zece minute pe jos și mă gândeam la ce s-a întâmplat. Cum să mă uite? Punâdu-mi această întrebare mi-am adus aminte că mâine e prima zi de școală.
Mi-am șters lacrimiile și am pornit spre Internat.. Eram așa de neatentă pe unde merg încât m-am izbit de un om. Acesta a bolborosit ceva iar eu mi-am cerut scuze și am grăbit pasul. În ușă era Ioana, care, de cum m-a văzut m-a întrebat ce am pățit.
-Nimic. Nu am pățit nimic.
-Nu te cred! Ochii tăi sunt mai roșii ca roșiile.. nu se poate să nu ai nimic. Haide în camera mea să-mi povestești. Daisy e plecată.
-Bi..bine, am spus eu printre suspine.
Ajunse în cameră, Ioana mi-a dat un calmant și m-am spălat cu apă rece pe față. Am început să-i povestesc tot amănunțit și ea era foarte atentă la mine.
-Ce nemernic! Nu se poate să-ți facă așa ceva!
-E ok acum. Mulțumesc că m-ai ascultat. Acum mă duc să mă pregătesc pentru mâine.
-Pa!!
Am intrat în camera mea care era vizavi și Adriana dormea cu geanta lângă ea. Se pare că a fost mai rapidă ca mine și e gata pentru mâine.
Mi-am luat geanta cumpărată de mama care era maro cu niște fluturași negrii și mi-am pus în ea un carnețel, un pix, niște bani și telefonul.
Eram mai emoționată ca la clasa întâi. Așteptam cu nerăbdare ziua de mâine. Uitasem de puterile mele și am intrat foarte repede în lumea viselor.
CITEȘTI
De la natural la supernatual
Teen Fiction#tocilară #badboy #superputere #ciudată #iubire #prietenie