Capitolul 6

220 10 0
                                    

Capitolul 6

  Uitasem să trag draperiile așa că soarele mă deranja foarte tare și a trebuit să mă trezesc. Adriana nu se trezise așa că am lăsat-o să mai doarmă puțin.

  M-am gândit să mă duc să-mi cumpăr caiete și lucruri pentru începutul anului școlar. Pe hol era Ioana care abia se trezise, era îmbrăcată încă în pijamale:

  - Unde mergi așa devreme? m-a întrebat ea

  - Vreau să mă duc să-mi cumpăr caiete, plus că am văzut că  a apărut o carte bună pe piață.

  - La ora asta nici magazinele nu s-au deschis.

  - O să se deschidă până ajung deoarece vreau să mai admir orașul.

  Atunci a zâmbit ușor și a intrat înapoi în cameră. Mergeam cât de silențios posibil pe hol ca nu cumva să trezesc pe cineva și să mă ia la bătaie.

  Pe tot parcursul drumului până la magazine mă gândeam la Dylan.  De ce nu l-au primit și pe el? Nu cred că a făcut un proiect atât de oribil încât să fie respins. Sau poate s-a bâlbâit sau a scuipat. Tot felul de trăsnăi îmi treceau prin cap și nu am observat că am trecut de magazin. M-am întors rapid și am intrat înăuntru. Nu era nimeni la coadă așa că am terminat cumpărăturile repede.

  La întoarcere m-am oprit la o librărie să-mi cumpăr o carte de Agatha Christie, pentru că o ador. Chiar lângă acea librărie era un mall imens. Ce era rău dacă intru în el? Nimic.  M-am oprit direct la standul cu teniși și am ales unii albaștri care arătau superb cu o pereche de blugi albi și un maiou  larg și de culoare albastră. Mi-am luat și blugii și maioul și am plecat spre casă.

  Din neatenție mi-am atins plasa cu caiete de o cutie metalică și s-a rupt. Mi-am dorit așa de tare să nu cadă caietele încât au început să plutească. M-am șters la ochi și m-am mai uitat odată. Am băgat mâna pe sub ele și pur și simplu pluteau. Ce s-a întâmplat cu mine? Sunt acasă, în pat și visez?

De la natural la supernatualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum