Capitolul 39

139 12 5
                                    

Capitolul 39

   Cel mai oribil mod din ați petrece ziua de naștere: La școală. Da.. și nimeni nu știe de ziua ta. Nici măcar Dylan. M-a luat în brațe ca în fiecare dimineață. Dar.. fără un: ”La mulți ani!”

**

  Ziua a trecut repede. Am decis să mă duc acasă la Dylan deoarece fetele erau plecate în oraș. Am băgat-o pe Lucy în ghiozdan și am început să merg pe o alee de la marginea parcului.

  După mai mult timp de mers am ajuns însfârșit în fața casei imense a lui Dylan. M-am apropiat de ușă și am ciocănit puternic. Niciun sunet nu s-a auzit din spatele acesteia așa că m-am hotărât să încerc să văd dacă e deschisă. Spre uimirea mea, era deschisă. Am împins-o făcându-mi loc să intru.

-         Alo! Dylan.. Ești acasă? am spus foarte răgușt.

  Mi-am dat ghiozdanul jos și i-am dat drumul pisicuței prin living, după care l-am aruncat pe canapea. Am ajuns la vitrina din sticlă și am putut observa un mic bilețel pe care scria: ”NU TE DUCE ÎN BUCĂTĂRIE” ce naiba? Curiozitatea mea e mare așa că am pornit spre bucătărie.

  Mare mi-a fost uimirea să văd o grămadă de adolescenți pe care nu-i cunoșteam, și pe fete în bucătărie.

-         Surprizăă!! au țipat toți în timp ce aruncau confetii și baloane în aer.

  Mi-am dus mâna la gură fără să mai scot vreun zgomot. Fetele s-au apropiat de mine și m-au strâns în brațe.

-         Sper că nu ai crezut că nu știam că azi e ziua ta.. a spus Adriana jucându-se cu o șuviță de păr.

-         Păi.. asta credeam.. am spus înroșindu-mă până la urechi.

-         Uite cadoul tău… Și răspunsul la întrebarea:” Cine-s Harry, Zayn, Liam, Louis și Niall. mi-a spus Dylan venind spre mine și înmânându-mi un pachet.

  L-am luat repede și l-am deschis.. Mare mi-a fost uimirea când am văzut o carte.. Cel mai frumos cadou.. ”Tainele vrăjitoriei- învățăcei Liam, Harry, Zayn, Louis și Niall”. Nu mai știam cum să reacționez așa că i-am luat pe toți trei în brațe.

   Acea zi.. a fost cea mai frumoasă zi din viața mea. Bineînțeles.. am avut și tort..

    Și acum.. stau aici.. pe canapea, în sufrageria casei lui Dylan. Au trecut 2 ani, așa că mai am doar un an de facultate. M-am mutat cu fetele o perioadă la Dylan deoarece internatul a luat foc din cauza instalației de curent.. ei bine nimeni nu am murit.

  Ca să-mi mănânc timpul am scris asta.. Sper ca cineva să învețe din viața mea..

P.S. dacă mergeți la internat.. nu intrați prima în cameră.

De la natural la supernatualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum