Capitolul 19

161 11 1
  • Dedicat lui Camy Spivac
                                    

Capitolul 19

  Cine putea fi la ora asta? Am luat ușor telefonul de pe noptieră. Adriana și Ioana îmi priveau atente toate mișcările. Era un număr străin. Nu-l aveam înregistrat. Am răspuns.

”Alo”

”Bună, vroiam să-ți spun că…”

  Aș recunoaște oriunde vocea aia. Era Dylan.

”Nu ai să-mi spui nimic”

”Îmi…”

  Atât am reușit să aud deoarece i-am închis în nas.

-         Cine era? întreabă Ioana curioasă

-         Dylan. Cred că vroia să-și ceară scuze.

-         Bine ai făcut că i-ai închis, a spus Adri încrezătoare.

***

  Ajunul Crăciunului. Cea mai așteptată zi din an. Acasă, eram foarte nerăbdătoare să stau cu familia și să deschidem cadouri. Aici, eram eu și fetele.

  Am fost la cumpărături pentru Crăciun și am luat mâncare și niște haine noi. În mall m-a sunat mama ca să mă întrebe cum e, dacă am nevoie de ceva bani. I-am spus că e ok, deoarece nu sunt o fire care să arunce banii pe orice.

  Spre casă eram cu capul în nori. Mă tot gândeam la Dylan. De ce a făcut asta? Ce bine că e vacanță că altfel eram nevoită să-l evit la școală. 

  Intrând în casă am putut s-o observ pe Adriana cu un brad în brațe.

-         Ajută-mă! strigă bruneta disperată.

  Am aruncat repede plasele și i-am sărit în ajutor.

-         De unde…?

-         Eh.. am și eu oameni mei! a spus după care am început să râdem

  L-am împodobit repede și a fost foarte frumos. Bradul era de un verde închis și mirosea splendid. ele lui erau gata să ne înțepe și în același timp gata să susțină globulețele roșii. Ce e frumos trece al naibi de repede! Se făcuse seară și eu nu puteam să  adorm. Mâine e Crăciunul, peste câteva zile e Revelionul, și apoi.. începe școala și o să-l revăd dinou. La scurt timp am reușit să ațipesc.

  

  ***

-         Trezirea somnorilă! E Crăciunul! Ai de gând să dormi toată ziua? aud și îmi trag perna pe față.

-         Da.

  În momentul următor perna mi-a fost trasă de pe față și am fost împinsă pe jos.

-         Nu ești în toate mințile! strig după care începem să râdem.

-         Cadouri! țipă Ioana care tocmai intrase în cameră.

  Am zărit-o intrând pe ușă cu două cadouri în mână.

-         De dimineață erau sub bradul meu și scrie numele vostru pe ele.

-         Și noi am găsit un cadou cu numele tău. spun și trag un pachet colorat de sub pat.

  I-l dăm după care ne dă și ea cadourile. Îl iau în brațe și sar în pat. Când am reușit să rup hârtia colorată și deschid… o Doamne! Cel mai frumos cadou din lume!

De la natural la supernatualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum