Capitolul 16
Am ieșit din îmbrățișare rapid deoarece a întrat profesoara în clasă și se holba la noi. M-am întors rușinată în banca mea fără să spun nimic. Simțeam cum obrajii îmi luaseră foc.
Ora a trecut foarte greu deoarece mă uitat mai mereu pe geam, la zăpadă. Așa au trecut și celelalte ore. Nefiind atentă la ele. Ziua a parcurs normal. Am plecat de la școală însoțită de prietenele mele. Ele au început să bârfească, iar eu fugeam în fața lor și mă trânteam în zăpadă.
Când am simțit pentru prima oară zăpada la pielea mea mi-am adus aminte de multe momente frumoase. Când eram mică aveam un câine lup cu care mă jucam mereu. În prima lui iarnă m-a trântit pe jos și a început să mă tragă de picior și să mă astupe cu zăpadă. Eram foarte veselă. Fetele se uitau la mine ciudat după care au început să râdă.
- În sfârșit am ajuns. Gura mea nu mai suportă să râdă când te vede prin zăpadă, spuse Ioana ținându-se de burtă.
Dalia mă prinse de mână.
- Vreau să-ți spun ceva.
- Spune! am zis eu fără să ezit.
- Poți să vi azi la mine, te rog!? Vreau să mă meditezi. Nu am înțeles exercițiile ce le-am făcut azi.
- Ok! O să vin!
***
Era ora cinci și eu am început să mă îmbrac ca să merg la Dalia. Mi-am luat un pulover mov și o pereche de blugi albaștrii. Geaca nu am încheiat-o până sus deoarece mi-am luat eșarfa cea nouă, și bineînțeles nu putea lipsi căciula. Am pus repede într-o geantă niște caiete și am pornit.
Începuse să ningă și milioanele de fulgi dansau în fața mea. M-am alăturat și eu lor și am început să mă învărt. Amețisem. Mi-am dat drumul pe jos și mi-am întins mâna. Un mic fulgușor s-a topit în se dându-mi o senzație de iubire.
Am ajuns în fața unei case mari. Am sunat la sonerie de două ori. Ușa s-a deschis și în fața mea a apărut Dalia. Am îmbrățișat-o și m-a învitat în casă. Avea un hol strâmt pe care am început deja să mă dezbrac. Mi-am dat geaca jos și la capătul holului am început să trag de eșarfă. Ajunsem în living și am împietrit.
- Ce caută el aici?i-am șoptit.
CITEȘTI
De la natural la supernatual
Teen Fiction#tocilară #badboy #superputere #ciudată #iubire #prietenie