Capitolul 25

140 9 0
                                    

Capitolul 25    

  În câteva minute a venit cu două pahare înalte. M-a pus să aleg în semn că ambele sunt pline cu suc. Ooo. Dylan bea suc. Da, e băiat cuminte.

  ***

   Stau de câtva timp la masă neauzind nimic. Fetele erau pe partea cealaltă și vorbeau între ele iar eu stăteam la margine lângă Dylan în timp ce acesta vorbea cu un tip. Timpul a trecut extrem de greu. E abia unsprezece. Bateria telefonului mă lasă așa că nu am să mai butonez mult să nu mă sune mama. Mi l-am pus în geantă și mi-am ridicat privirea pentru o secundă. Camera era plină de fum de țigară și la toate colțurile erau persoane care se pupăceau.

  În momentele următoare Dylan a întins mâna spre mine și s-a apropiat cu buzele de urechea mea.

-         Dansezi?

-         Da!

  Am spus fără să mai gândesc și am sărit în picioare. Fetele și-au ridicat pentru o secundă privirea și am putut să jur că din gura Adrianei am auzit ”Cât de drăguți sunt”. O iubesc pe Adri.

  Ne-am deplasat ușor printre scaune până am ajuns la ringul de dans. La fix deoarece dj-ul a pus o melodie lentă. M-am apropiat de Dylan și mi-am încolăcit mâinile în jurul gâtului lui. Mi-am lăsat capul pe umărul lui iar el și-a pus brațele pe talia mea. Am început să ne mișcăm ușor. Cred că dacă o să mai stau mult așa o să ațipesc. Da.. nu-mi prea plac melodiile lente, dar nu-l puteam refuza pe Dylan.  După ce melodia s-a terminat ne îndreptam spre ușă. Toată lumea era afară.

-        9….8…..7…..6….5…4…..3….2…..1

 Și o grămadă de artificii au izbucit pe cer. Era minunat. Ioana venii repede cu o crenguță spre mine și Dylan. Oh! Era vâsc. Da.. ce puteai face sub vâsc? Buzele lui moi le-au presat pe ale mele. Gustul dulceag al noului meu balsam de buze mi-a invadat gura. Mă gândesc cum se v-a simți el… nu.. nu vreau să știu. Cerul parcă lua foc din cauza artifiicilor. Și că tot veni vorba de artificii…de mică încercam să găsesc un singular cuvântului ”artificii”… Uneori ziceam artific.. of. Ce vremuri….cred că aveam vreo opt ani atunci. Să revenim: cerul a luat foc și toată lumea se pupa.da.. Până și Dalia a a găsit un băiat să se pupe. Pe Adriana și Ioana nu le văd. Oare unde or fi?

    Am intrat dinou în casă să luăm șampanie. Le-am puut observa la masă pe fete care deja făcuseră rost de șampanie pentru toți. Ne-am așezași am ciocnit.

-  Un an nou fericit!

De la natural la supernatualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum