Capitolul 8
Imediat ce a plecat Adriana din cameră m-am pus la birou și am aprins leptopul. Căutam informații despre ”superputerea mea”.
Eram așa de disperată încât am căutat până și pe paginile următoare de la Google. Ultimul site era ”Misterele INTERNATULUI Marquin”. M-am speriat deoarece așa se numea internatul la care stăteam eu.
Am dat click și imediat am văzut niște poze stranii care semănau cu tablourile de pe holuri. Am găsit un paragraf în care spunea așa:
” Internatul Marquin, un loc frumos în care poți să legi prietenii noi, cu tablouri stranii, așa cum le plac adolescenților din ziua de azi. De mult o fată rea și-a făcut apariția la Internat. A fost condusă în camera 89. Nimeni nu știa ce ascunde ea. La scurt timp și-a omorât colega de cameră și apoi s-a sinucis. Oamenii din popor spun că ea mișca lucruri cu puterea minții. Se mai spune că a lăsat o carte ascunsă în cameră și că îi dă acest dar primei venite în cameră”
M-am speriat foarte tare când am văzut ce scrie. Parcă eram în visele mele cu vampiri și vrăjitoare. M-am îmbărbătat și am început să caut acea carte. Am întors toată camera. Adri trebuia să se întoarcă din minut în minut.
M-am aruncat în pat și am simțit ceva tare la spate. M-am ridicat și am tras salteaua. Mare mi-a fost uimirea când am văzut un cufăr de mărimea unei cărți. Era vechi și mirosea foarte urât. Am observat că avea un lacăt care era foarte gros. Nu-l puteam desface. Apoi mi-am amintit că pot să-l desfac. M-am gândit profound că e desfăcut și așa a și fost. De acolo a ieșit o carte nu prea groasă, prăfuită, mirositoare și avea și câteva molii.
CITEȘTI
De la natural la supernatual
Roman pour Adolescents#tocilară #badboy #superputere #ciudată #iubire #prietenie