Capitolul 24

144 9 0
                                    

Capitolul 24

  Am luat plasa, timidă, și i-am făcut semn să intre în cameră. Eram singură deoarece Adriana s-a dus să-i întindă părul Ioanei. M-am pus pe pat și mi-am pus privirea în pământ.

-         Ști… eu n-am mai fost niciodată la petreceri. Acasă nu eram invitată niciodată.

-         Niciodată? spuse el pe un ton amuzat. Oh. Atunci deschide cadoul.

  Am luat plasa pe picioarele mele și am depărtat ușor mânerele. Am scos de acolo o rochiță superbă. În zona bustului e din dantelă albă iar în jos e dintr-un material albastru cu niște fulgi albi pe ea. Am căscat gura formând un ”o” și l-am strâns puternic în brațe. Mi-a răspuns la îmbrățișare și mi-a făcut semn să mă duc să mă schimb.

***

  Nu-mi puteam lua ochii de la oglinda din cameră. Rochița îmi venea perfect, iar în picioare aveam niște botine destul de joase. Nu puteam merge cu pantofi prin zăpadă. Buclele mele cădeau ușor pe spate. Oh da. Am ratat un amănunt. El mi-a făcut buclele….

  A fost așa romantic….

  Am ieșit din Internat și am ajuns în parcare unde-și parcase mașina. Mi-a deschis portiera și m-am așezat în dreapta șoferului. Mi-am pus gentuța în poală și am pornit. Nu am mers mult și în câteva minute am ajuns în fața unei case imense. Toți băieții ăștia sunt bogătași?

  Am ieșit din mașină și l-am putut observa pe Tyler în fața casei primind oamenii.  Muzica era foarte tare și erau zeci de persoane bete. Oh, unul fuma chiar în fața mea. Oribil. Am intrat în casă nu inainte ca Dylan să dea mâna cu Tyler.

   Ne-am strecurat printre oameni și  i-am putut observa la o masă pe Max, Jensen, Dalia, Ioana și Adriana. Ne-am apropiat de ei și i-am putut observa. Băieții aveau costume negre iar fetele niște rochițe ca ale mele. Oh Doamne! Au plănuit ei ceva! Le-am luat în brațe pe fete și le-am sărutat pe obraz: ”Pupici în aer”.

  Mirosul de fum era înecăcios și nu cred că mai rezist mult. De ce am venit aici?

-         Ce bei? a urlat Dylan încât să acopere muzica.

-         Nu beau. Vreau suc.

De la natural la supernatualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum