Yalanlardan kaçıp yalanlara sığınan küçük yalancılarız...
Cihangir, nihayet Abadullah'ın Ali Kemal 'i alı koyduğu Atlantis Otelindeki odasının camından deniz manzarasını izliyordu. Marcus'tan gelen video keyfini iyice arttırmış birazdan gelecek oda servisi ile de Ali Kemal'in odasının anahtarına ulaşmış olacaktı. Ayarladığı adama küçük bir servet vadettiği için geleceğinden emindi. Pablo, hemen yan odadaydı ve onun da tetikte olduğuna emindi. İşler beklediği gibi giderse yarın sevgilisinin kollarında uyanabilecekti. Hayali bile bu kadar içini titretirken, sabırsızlığına gem vurup hata yapmadan İstanbul'a dönmek istiyordu. Düşüncelerini bölen kapı sesiyle dudağının sol tarafı hafifçe yukarı kıvrıldı. Daha önce konuştukları gibi önce şifreli şekilde kapıya vurulması gerekiyordu. Sonunda beklediği gibi kapı vurma sesini duyup yine de silahını kavrama gereği duyarak kapıyı açtı. İçeri sürüklenen servis arabasının ardındaki adamın parlak siyah gözlerine bakıp başını hafifçe eğdi. Servis arabasını odanın ortasına kadar getiren adam elini cebine atıp bir kaç tane kağıt ve kapıları açabilmek için kilit kartı gösterdi. Cihangir elini ceketinin içine doğru daldırıp kalınca bir zarf çıkardı ve adama doğru kaldırdı.
"Tamamı iş bitince, sürat tekneleri karaya değdiği an paranı alırsın"Pablo'nun Giray ile vakit kaybettiğini anlayan Cihangir planını günler öncesinden hazırlamaya başlamıştı. İlk iş olarak kendi ve Pablo için sahte kimlik belgeleri ayarlarmış böylece Abadullah'ın ilgisini çekmek için İngiliz silah tüccarı rolünü oynamaya karar vermişti. Yanında mutlaka dikkat çekmemesini sağlayacak güzel kadınların olması gerektiğini bilen Cihangir daha önce bir kaç kez çalıştığı eğitimli iki Rus ajanı Anna ve Natali 'yi arayarak striptiz kulübünde işe girmelerini sağlamıştı. En önemli detay ise içerde onlara yardım edecek adamlara ulaşmasıydı. Bunun için de Emir Bin Rıza, Cihangir'e seve seve yardım etmiş, en büyük rakibi ortadan kaldıralıcağı için yanına adam vermeyi bile teklif etmişti. Cihangir tüm adamlarını Türkiye 'den getirtmiş , her hangi bir aksilik olmaması için sadece daha önce birlikte çalıştığı adamları tercih etmişti. Şimdi kaldığı otelde dört grup halinde kendinden emir bekleyen otuza yakın adamı olmuştu. Bir çoğu günler öncesinden yerleşip tatil yapan turist imajı verdiği için dikkat çekmiyorlardı.
Emir Bin Rıza 'dan , bu akşam otelinde büyük bir ziyafet veren Abadullah'ın kendi gibi kaçakçıları bir araya toplayıp Cihangir'in olası saldırısı için destek arayacağını öğrenip tüm planlarını bu akşam için yapmıştı. Böylece güvenliğin davete yoğunlaşmasını fırsat bilip Ali Kemal'i sorunsuz kurtaracak, tüm pislikleri de bir araya toplanmışken yok edebilecekti. Otelin en üst dört katı Abadullah'ın ve maiyetinin güvenliği için kapatılmış kuş uçurulmuyordu. En üst kat tamamen boşaltılmış aradaki iki kat ise Abadullah'a ve misafirlerine ayrılmıştı. Onun altındaki kat ise yine boşaltılmış böylece kendine güvenli bir hat edinmişti. Cihangir o katlara ulaşamayacağını anlayıp üst katları davetin başlamasından sonra havaya uçurmaya karar verince artık o saate kadar tek yapılması gereken otelin mutfağının meyve sebzelerinin konulduğu büyük depoda tutulduğunu öğrendiği Ali Kemal'i sessizce kurtarmaktı. İçerdeki adamdan öğrendiğine göre depo sadece iki defa baş aşçının talimatıyla açılıyormuş. Birincisi ; sabah yeni ürünler geldiğinde, ikincisi de akşam; ertesi günün hazırlığını yapmak için. Günlerdir çıkabilecek tüm aksilikleri en ince ayrıntısına kadar düşünmüş ve otelin kilit noktalarına onlarca adam yerleştirmişti. Kendini hala yasta zanneden Abadullah'ı her ne kadar elleriyle öldürmek istese de tüm düşmanlarından aynı anda kurtulma fikri daha cazip gelmiş ve iki gün önce üst katları bomba ile döşemeyi başarmıştı. Ali Kemal'i alıp çıkarken tek tuşla otelin tepesini ve içindekileri havaya uçuracaktı. Arkadan gelecek bir ekip ise son kontrolleri yapıp sağ kalan olmadığından emin olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL'IN YARASI (tamamlandı)
RomanceCihangir, daha fazlasını duymak istemediğini belirten bir el hareketiyle Pablo'nun susmasını sağladı. "Marcus 'un sadakati Gülce 'ye ait. O olmadan yapacağız. " Cihangir, ağzından dökülen ismin ahengiyle kabini tutmak isteyerek elini göğsüne götürd...