Hepinize iyi okumalar diliyorum.
Cihangir art arda aldığı haberlerle yerinde duramayıp, uyuşan sol kolunu görmezden gelerek girdiği kaostan çıkmanın yollarını aradı. Aklına gelen her planın , karşıdan nasıl engelleneceğini tek tek düşünüp hızla harekete geçti.
"İsmail , Kale'ye vardın mı?"
..................
"Güzel. Şimdi beni iyi dinle. Burak bizi sattı, Valerian'a çalışıyor. Gülce'nin yerini bildiğini biliyor. Burak'ı holdinge yönlendireceğim. İlk gördüğün yerde işini sessizce bitirmek zorundasın. Beni anladın mı?"
..................
"Kahretsin!! Gülce 'yi ordan ben çıkarırım. Sen dediğimi yap! Hemen!!"
🍸
"Burak, İsmail'in işi tamam. Senin Gülce'nin kaldığı yere gidip Gülce'yi ordan çıkarman lazım.
..................
"Bir saat uygun. Ben Gülce 'yi ararım.
🍸
"Ali Kemal, beni çok iyi dinle! Burcu'nun yerini Marcus'tan öğrenip bir saat içinde Gülce'nin kaldığı eve gönderiyorsun.
................
"Şimdi cevap veremem vaktim yok akşam döndüğümde konuşuruz. "
.................
"Dostum sadece 1 saatimiz var. Burcu'yu hazırlayıp göndermek için."
..................
"Konuşmuyor olması lazım, Valerian'ın eline geçecek. "
...................
"Ali Kemal!!! Vakit azalıyor sana döneceğim dedim. Şimdi telefonuna bir liste gönderdim. Onu da hazır edip Gülce'nin evine 1 saatten önce ulaştırman lazım. "
......................
"Ben kimim Ali Kemal? Yolları kapat gerekirse!!"
......................
"Sana güveniyorum. Benim hayatım için bunu yap!"
Marcus'un saatler önce şifreli bir mesajla Cihangir 'e verdiği haber, düşündükleri gibi Valerian'ın Cihangir 'in ölmediğini bildiğini söylüyordu.
Cihangir bu duruma çok şaşırmamış, hazırlıklı olarak planını devreye sokmuştu. Her şey kusursuz ilerliyordu ta ki Marcus'un aralarında köstebek olduğunu yazan mesajını alana kadar. Planları değişen Cihangir, Gülce'nin yerinin deşifre olacağını fark eder etmez ortaya küçük bir yem atma gereği duydu. Gülce, eczaneden hamilelik testi alınmasını isteyecek ve çok güvendiği adamı İsmail de bunu şüphelendikleri Burak'a söyleyecekti. Cihangir her ne kadar gerçek olmasını istese de şu durumda hamile bir Gülce tüm ayarlarını değiştireceği için bu fikre kapılmamaya çalışarak planına konsantre oldu. Burak'ın köstebek olduğunu ortaya çıkarır çıkarmaz, istediği gibi İsmail'den şüphelendiğini söyleyerek hedef şaşırtmıştı. Da
"Seni ben öldürmek isterdim Burak ama Valerian, Gülce 'yi beklerken aptal Burcu'yla karşılaşınca seni zaten öldürecek. "
Bir saatin dolmasına az kala Cihangir, yaşadığı en uzun bir saat olduğuna karar verip telefonunu kontrol etti. Ali Kemal'in Gülce'yi aldırmış olması için dualar ederken telefonu çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL'IN YARASI (tamamlandı)
RomanceCihangir, daha fazlasını duymak istemediğini belirten bir el hareketiyle Pablo'nun susmasını sağladı. "Marcus 'un sadakati Gülce 'ye ait. O olmadan yapacağız. " Cihangir, ağzından dökülen ismin ahengiyle kabini tutmak isteyerek elini göğsüne götürd...