KAN

6.8K 326 21
                                    

Herkese iyi okumalar diliyorum

5 yıl önce...

Cihangir Londra'nın yağmuruna alışmıştı artık ama içinde büyüyen özleme alışmak bir yana, her geçen gün daha katlanılmaz oluyordu.
Penceresinin önünde yağmuru izlerken saatine bakıp Ali Kemal'in gelmesine bir saatten az kaldığını görerek evden çıktı.

Eski dostu Türkiye'deki işlerin yolunda gitmesini sağlamanın yanında Londra'ya yaptığı ziyaretlerle Cihangir'in de hayatını yoluna koymaya çalışıyordu. Son bir ayda , her telefon görüşmesinde alkollü olduğunu farkedip Cihangir'i görmek için iki günlüğüne yanına gidiyordu.

Cihangir Ali Kemal'in yoğun iş temposundan kaçmak için ziyarete geldiğini düşünerek dostuna unutulmaz bir gece organize etmişti. Londra'nın en gözde eğlence merkezlerinden olan "Sketch" te dört büyük locayı kapattırarak içini eğlenebileceği kadınlarla doldurmuş sınırsız alkol ve müzik eşliğinde bir anlığına da olsa Gülce'yi düşünmemeye karar vermişti. Ali Kemal'in kendinden beklenmeyecek danslarıyla kahkahalara bile boğulan Cihangir, mekanda çok dikkat çektiğinin farkında bile değildi.

İsabel arkadaşlarının ısrarlarıyla ertesi gün sabah yapılacak toplantıyı erteletmeyi başarmış ve Sketch'e gelmişti. İçeri girdiğinde herkesin izlediği yere doğru kafasını çevirip izlemeye başladı. Arkadaşları kendi aralarında bekarlığa veda partisi olduğuyla ilgili iddiaya girerken konuşmadan uzaklaşıp Cihangir'in aslan sürmeli gözlerine dalmıştı. Karşısındaki kadınların hareketlerini yapmacık bir ilgiyle izleyen gözlerin içinde derin bir acı barındırdığını görebilmişti. Uzun yıllardır yaptığı gazetecilikten Londra'nın en ünlü moda dergisine editör olarak geçmiş de olsa gözlem yeteneğinden hiçbir şey kaybetmemişti. Bir kaç kadeh içtikten sonra cesaretini ancak toparlayarak Cihangir'in locasına doğru ilerleyip tam karşısına geçerek;
"Sıkılmış gibisin ?" Dediğinde Cihangir karşısındaki kadının ne istediğini anlamıştı.

İsabel Cihangir'i göz hapsine aldıktan sonra ilgisini çekebilecek bir bilgi bulması için fotoğraflarını çekip gazeteci bir arkadaşına gönderdi. Arkadaşından gelen bilgi hatrı sayılır zengin bir Türk olduğu ve iş adamı olduğuydu. Tüm fotoğraflarında tek başına olmasının dışında magazinsel hiçbir haberi olmadığını da eklemişti. İsabel aklına gelen şeytansı fikrin Cihangir 'e yıllar sonra çok şeye malolacağını bilmeden uygulamaya koyuldu. Muhabir bir arkadaşını arayarak Sketch çıkışında kendinin ve yanındakinin fotoğraflarını çekmesini rica etti. Böylece hem kendi reklamını yapacak dolayısıyla dergisinin satışlarını arttıracak hem de zengin ve yalnız bir adamı kapaklama şansı yakalayacaktı. Gayet hızlı içtiğini gördüğü adamın iyice sarhoş olmasını bekleyerek iki kadeh de kendi içmiş ve bu sürede cesaretini toplamıştı.

Cihangir , Ali Kemal'in eğlenmesinden dolayı çok mutluydu ancak içtikçe aklına daha da yerleşen Gülce'den kendini bir türlü kurtaramıyordu. Tam gitmeye karar verdiği sırada karşısına geçen kızıl kadına bakıp , geceyi birlikte geçirmeye istekli olduğunu görerek mekandan ayrıldı. Kızıl kadının arkasından geldiğine emindi. Tam çıkışa geldiklerinde koluna dolanan parmakları farkedip elini kurtarmaya çalışırken kadının sendelemesi üzerine, düşmemesi için belinden destek olup dengede durabilmesi için elini tuttu. Tüm bu kargaşanın ve alkolün etkisiyle fotoğraflarının çekildiğini anlayamadan evine vardı. Geceyi birlikte geçirdiği her kadın gibi isabel'i de sabah görmek istememişti ancak kadının yüzsüz tavırları nedeniyle hazırladığı kahvaltıyı reddetmeyip sadece bir fincan kahve alıp çalışma odasına çekilmişti. İsabel'i sepetlemek yine Ali Kemal'e kalmış başarıyla kadını gönderdikten sonra Cihangir'in , alkol sorunu yaşadığını anlatmaya çalışarak saatlerce sohbet etmişlerdi.

KRAL'IN YARASI  (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin