💮پارت پنجاه و ششم💮

4.5K 825 87
                                    

-حاضر شو باید بریم مهمونی!

این جمله به محض اینکه کای در رو باز کرد به زبون کیونگ جاری شد و باعث شد ابروهای کای بالا بپرن.

-هاه؟

-نامزدیه دوستمه تو هم داری باهام میای!

کیونگ بعد از اینکه پسر خواب الوی جلوی در رو کنار زد تا بتونه خودش رو به داخل دعوت کنه خیلی خونسرد گفت. جونگین چند لحظه بی حرکت موند و ابلهانه پلک زد و در رو پشت سرش بست.

-من کی قبول کردم بیام که خودم خبر ندارم؟

وارد هال شد و همینطور که به کیونگ که روی مبل جا خوش کرده بود چشم غره میرفت پرسید. کیونگ چشماش رو اول درشت و بعد هم ریز کرد. دستاش رو دو طرف بدنش روی مبل ستون کرد و بلند شد تا با قدم های بلند بیاد سمت جونگین که هنوز وسط هال بود.

-حرفای اون روز یادته؟

جونگین هوفی کشید. همون روز تو پارک وقتی کیونگ وادارش کرده بود یه سری قول مزخرف بده میدونست تو اینده نزدیک تک تک اون قولها قراره بیان و یقه اش رو بگیرن.

-من گفتم سعی میکنم به حرفت گوش بدم نگفتم کنترلم رو میدم دست یه الف بچه که کل هنرش اینه که دوربینش رو عین پستونک بندازه گردنش!

کیونگ اخمی کرد و بعد دستاش رو زیر بغلش زد.

-یه لحظه من رو یاد بابام انداختی...اونم مثل تو خیال میکنه خیلی حالیشه!

جونگین اخمی کرد و راه افتاد سمت اشپزخونه.

-الان منم حس میکنم خیلی حالیشه...

-کجا میری؟ گفتم حاضر شو!!!

کای جلوی یخچال توقف کرد و بعد بی حوصله چرخید.

-من مهمونی بیا نیستم...با هر خری میخوای برو...

کیونگ سری به نشونه فهمیدن تکون داد.

-یادته اون روز چی بهت گفتم؟

کای هوفی کشید و در یه قوطی پپسی رو باز کرد.

-اراجیف زیادی اون روز رد و بدل شد...نمیخوام بهش فکر کنم!

کیونگ میدونست که هارت و پورت های کای فقط از روی لجبازیه اما الان نه وقت و نه حوصله بحث کردن رو داشت.

-تو قول دادی تا یه مدت به حرفای من گوش بدی ، منم فقط در اون صورت حاضر شدم پیشنهادت رو قبول کنم! اگه قراره دوباره بازی دربیاری زودتر بگو تا منم برم با یکی دوست بشم که سر قول های لعنتیش میمونه!

کای قوطی پپسی رو با حرص روی اپن کوبید.

-اینکه دنبال کون تو راه بیافتم بیام مهمونی چه ربطی به قول و قرارهای لعنتیمون داره؟

کیونگ با خونسردی شونه ای بالا انداخت.

-ربطش اینه که تو گفتی حرف گوش میدی و الان من دارم ازت میخوام باهام بیای مهمونی اما داری باز با من سرش بحث میکنی! این کجاش حرف گوش دادنه؟

••💮SignMate💮•• Donde viven las historias. Descúbrelo ahora