33.0

1.1K 73 10
                                    

Ik open mijn ogen en zie Souf naast me liggen. Hij houdt me vast met zijn ogen op het plafond gericht. Hij draait zijn hoofd naar me toe en glimlacht. 'He babe.' Zegt hij hees. Zo aantrekkelijk. 'Hai.' Zeg ik gapend en rek me uit. 'Wat wil je vandaag doen?' Vraagt hij en kijkt me schattig aan. 'Moet je niet werken?' Vraag ik. Hij streelt me onder mijn shirt. 'Nee schat. Vakantie weet je nog.' Antwoordt hij hees. 'Wat zou je doen vandaag?' Vraag ik. Hij lacht. 'Eerlijk? De hele dag thuiszitten.' Antwoordt hij en brengt zijn handen naar mijn rug. 'Jij dan?' Gaat hij door. 'Waarschijnlijk hetzelfde.' Antwoord ik met een klein lachje. 'Als we getrouwd waren dan hadden we iets anders gedaan.' Zegt hij sneaky en streelt mijn heupen. Ik kijk hem droog aan. Hij moet er hard van lachen. 'Just sayin.' Lacht hij. Ik zeg niets. Het heeft mijn mood een beetje verpest. 'Het was een grapje schatje.' Zegt hij lachend en haalt zijn handen onder mijn shirt vandaan. 'Ga toch weg.' Zeg ik licht geïrriteerd. 'Met een troef van de waarheid.' Mompelt hij. Ik wil opstaan, maar hij trekt me rustig terug. 'Ik kan hier uren liggen met jou. Jij niet met mij?' Vraagt hij. 'Ik moet naar het toilet.' Zeg ik droog. Hij laat me los met een zucht. 'Ik ben niet ongesteld, dus waag het niet.' Waarschuw ik hem en sta op. Ik loop naar de badkamer en ga naar het toilet. Dan was ik mijn handen en gezicht. Mijn haren doe ik in een losse staart en loop weer naar de kamer. Soufiane ligt languit op mijn bed. 'Kleed je om. Je moet me helpen met het ontbijt zodat we snel wegkunnen. Het is al elf uur.' Zeg ik. 'Wat wil je gaan doen?' Vraagt hij en staat op. 'Spanje. Of wou je niet meer gaan?' Vraag ik. Hij doet zijn armen om me heen en kijkt me met een grote grijns aan. 'Schiet op we hebben geen tijd voor dit.' Zeg ik en duw hem weg. Ik open mijn kast en hoor hem lachen. 'Wil je even je kleren aan gaan doen? Dan gaan we naar de winkel en dan naar jou huis.' Zeg ik gehaast. Hij lacht en pakt mijn armen vast. 'Rustig aan schoonheid.' Zegt hij en zoent me op mijn lippen. Ik glimlach breed en duw hem dan weg. 'Ga je kleren aandoen. We vertrekken zo. We smeren wel die broodjes bij jou thuis.' Zeg ik en gooi een stapeltje kleren op mijn bed. Ik zie dat hij wat wilt zeggen, maar stil blijft. Hij trekt zijn trui over zijn hoofd en doet zijn broek aan. Hij loopt de kamer uit en ik kleed me aan. Aangezien we lang in de auto moeten zitten kies ik voor mijn blauw met witte trainingspak die ik van Safouane gekregen heb. Ik pak mijn kleren gehaast in. Wat standaard dingen zet ik erbij en check of ik alles heb. Ik kam mijn haren in een strakke paardenstaart en poets mijn tanden. Ik pak mijn koffer en loop ermee naar beneden. Ik ruik een heerlijke geur en zie Soufiane ontbijt maken. 'Wat hou ik toch van je.' Zeg ik en kijk wat hij maakt. Eieren. Heerlijk. Hij glimlacht en ik druk een zoen op zijn lippen. 'Heb al een paar broodjes gesmeerd, maar we doen alles wel bij mij thuis.' Zegt hij en kijkt naar de broodtrommels op het aanrecht. 'Mooi. Kan ik wat doen?' Vraag ik. 'Nee joh, ga lekker zitten. Ik kom het zo brengen.' Zegt hij schattig.

Soufiane draagt twee volle boodschappentassen en geeft me de sleutel aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Soufiane draagt twee volle boodschappentassen en geeft me de sleutel aan. Het is een leuk huisje. Gek dat ik hier nog niet eerder ben geweest. Ik voel me er wel schuldig over. Ik had op z'n minst langs kunnen komen. Zonder iets te zeggen begin ik met het eten klaarzetten en gaat hij zijn koffer inpakken. Hij komt na tien minuten terug in een zwarte Nike trainingspak en het staat hem erg goed. Hij helpt me met alles in de auto zetten en we zijn klaar om te gaan. 'Even tanken en dan kunnen we richting Spanje.' Zegt hij met een glimlach. Ik zet een leuk liedje aan en kijk naar buiten.

 Ik zet een leuk liedje aan en kijk naar buiten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov Romaissa

'Jongens hier is wat fruit.' Zeg ik en leg een grote bak met verschillende soorten gesneden fruit op tafel. Adam komt uit het water en neemt naast me plaats. Hij knuffelt me en lachend duw ik hem weg. 'Ook bedankt.' Zeg ik lachend en veeg wat water van mijn gezicht. 'Het is toch warm.' Zegt hij met een knipoog en eet wat fruit. Ik leun tegen hem aan en geniet van de rust terwijl ik naar mijn kinderen kijk. 'Jongens kom eens even wat drinken en eten.' Zeg ik na een tijdje. Langzaam komen ze allemaal het water uit en gaan zitten. Ik krijg een appje binnen en kijk wat erop staat. 'Intisar is net aangekomen in Frankrijk.' Geef ik door. Iedereen eet en praat gezellig verder.

Pov Soufiane

Ik kijk naar buiten. We zijn aangekomen in Frankrijk en zitten nu in het midden ongeveer. Het is al aardig donker geworden, dus hebben we een hotelletje geboekt. 'Het is hier erg mooi.' Zeg ik en bekijk het restaurant. Intisar kijkt me aan met een glimlach. 'Ja he.' Zegt ze. Ik pak haar hand en we bespreken onze plannen voor als we in Spanje aangekomen zijn terwijl we op het eten wachten.

Na een super lange gesprek met haar moeder hangt Intisar eindelijk op. Ze legt de telefoon naast zich en ik doe mijn armen om haar heen. 'Heb ik nu je aandacht?' Vraag ik. Ze moet lachen en dan gapen. Ik streel haar neusje. 'Ga maar slapen prinsesje. Morgen vroeg op.' Zeg ik. Ze glimlacht liefdevol en kijkt me lang aan. 'Als het aanbod nog geldt wil ik wel samenwonen.' Zegt ze dan. Met een open mond kijk ik haar aan. 'Nadat we getrouwd zijn. Ik zeg ja.' Zegt ze giechelend. 'Ik hou van jou. Je maakt geen fout.' Zeg ik verliefd. Ze glimlacht en drukt een kusje op mijn wang. 'Kom slapen. Je ziet er moe uit.' Zegt ze schattig. Ik breng mijn handen naar haar heupen en sluit mijn ogen. Wat ben ik in de hemel.

Romaissa&Adam Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu