Pov Soufiane
Het is inmiddels 2 maanden later. 2 hels lange maanden. Eindelijk is het zo ver. Wedding day. Seks day. EINDELIJK
Het leven is veranderd in 2 maanden.
Laten we beginnen met Intisar. Ze eet meer, niet eens heel ongezond ofzo. Ze sport en is in spiermassa aangekomen. Haar benen zijn weer wat voller en de rest van haar lichaam ook weer. Ik geniet weer volop van haar boobs en billen. Ze is er nog niet, maar ze komt er wel. Ze is vaker weer happy en als ze zich niet goed voelt gaat ze hardlopen. Geen andere dingen meer. Geen nieuwe littekens.
Safouane is inmiddels met Safae getrouwd. Ze wonen in een huurwoning buiten de stad. Mijn relatie met hem is hetzelfde. Bagger.
Met mij gaat het meer dan top. Door Intisar sport ik weer en heb, al zeg ik het zelf, een goddelijk lichaam. Ik heb mijn haren laten groeien en ben vanochtend naar de kapper gegaan. Weer super strak. Baardje is strak en krullen weer sexy als altijd.
Hoe dan ook, in mijn boxer loop ik naar beneden om te ontbijten.
Ik slaap gewoon in mijn huis en Intisar af en toe ook. Ze heeft vanacht wel hier geslapen, omdat ze door de spanning niet kon slapen. Alleen is al vroeg naar huis vertrokken aangezien ze shit moest regelen ofzo.
Ik ben verbaasd als ik een heel stel mensen zie. Voornamelijk mijn familie, nichten enzo.
Daar sta je dan. Gapend met je hand in je boxer tegenover je familie.
Gelukkig krijg ik een theedoek naar me toegegooid. en doe snel neutraal. 'Ben zo terug.' Zeg ik en loop terug naar boven. Ik trek kleren aan en loop dan terug. 'Wat doen jullie hier eigenlijk?' Vraag ik gapend en kijk naar mijn nichtje die pannenkoeken maakt. 'Heb je, je handen gewassen?' Vraagt mijn andere nicht me. 'Wat zijn we weer grappig.' Zeg ik sarcastisch. Ze moeten allemaal lachen.
Na het gezamelijke ontbijt bel ik Intisar in de lege gang. 'He schatje alles goed?' Vraag ik schor. 'He liefje. Alles gaat meer dan goed. Met jou? Je staat btw op luidspreker.' Zegt ze. 'Jammer, wilde net zeggen hoeveel zin ik in je had.' Zucht ik nep. 'Niet grappig.' Lacht ze. Ik moet lachen. 'Dus met wie ben je daar? Wat doe je?' Vraag ik. 'Ik ben met wat Safae en wat nichten bezig met wat laatste dingen.' Zegt ze en ik hoor de meiden op de achtergrond giechelen. 'Is goed schat. Mohiem ik moet gaan. Zie je straks lekkerding.' Zeg ik en hang op. Ik leg mijn mobiel weg en besluit een douche te nemen.
Pov Intisar
Ik leg mijn telefoon weg en kijk naar de dames. 'Oke stop met lachen. Welke is sexier?' Vraag ik en kijk naar de vier setjes lingerie die ik klaargezet heb. Iedereen stemt voor wat anders. Dus ik heb een idee. Ik heb Soufiane gebeld en gevraagd of hij even kan komen. En omdat hij de beste is doet hij dat ook.
In mijn ugly ass pyjama stap ik in zijn auto. 'Dus wat is het probleem mevrouw?' Lacht hij en kijkt me amuserend aan. 'Ik heb een dilemma en eigenlijk mag je het niet zien, maar de stemmen zijn verdeeld.' Zeg ik snel. 'Vertel.' Lacht hij en gaat achterover zitten. 'Je moet gewoon kiezen en verder niets zeggen. Zeker geen stomme opmerkingen.' Zeg ik. 'Show me.' Zegt hij ongeduldig. Met rode wangen haal ik de vier setjes uit mijn tas.
Twee rode en twee zwarten. Het zijn geen eenvoudige setjes en het is daarom dus ook een moeilijke keuze. Ook is het de eerste keer dat we ''het'' gaan doen en ben ik aardig nerveus.
'Lingerie oeh zeg dat dan meteen.' Zegt hij kwijlend. 'Welke is het leukst?' Vraag ik lachend. 'Allemaal.' Zegt hij dromerig. 'Even serieus.' Lach ik. Hij moet lachen en kijkt me aan. 'Welke vind jij het leukst?' Vraagt hij. 'Weet ik toch niet. Daarom ben jij hier.' Zeg ik en kijk hem lachend aan. 'Je hebt sowieso wel een favoriet.' Zegt hij. 'I don't.' Zeg ik. 'U do en als je die aantrekt vanavond trek ik hem met alle plezier uit.' Zegt hij en drukt een kus op mijn lippen. Ik moet van hem lachen en duw hem weg. 'Welke nou?' Vraag ik. 'Welke jij het beste vind. Je gaat sowieso niet lang die shit dragen.' Zegt hij smooth. 'Ik heb niks aan jou.' Zucht ik en stop alles weer in me tas. 'Dat wist je al voor je me belde. Je wilde me gewoon even zien.' Zegt hij serieus. 'Je bent gek.' Zeg ik en kijk hem fronsend aan. 'Dat wist je ook al met je roze kleuterpyjama.' Lacht hij en zoent me weer. 'Deze pyjama zit gewoon heel lekker.' Lach ik. 'Tot strakjes lekkerding.' Lacht hij en kijkt me intens aan. Ik kijk hem aan en knuffel hem.
Na even duwt hij me weg. 'Yallah wegwezen voor ik je hier al ontmaagd. Het word me te heet.' Zegt hij serieus. 'Vies. Heel vies.' Lach ik en stap uit. Hij knipoogt en rijdt weg. Lachend loop ik terug naar binnen.
De dag verliep soepel. Het was niet wat we eerst gedacht hadden, maar het was perfect. Ik kan niet wachten om de rest van mijn leven met Soufiane te spenderen. Het is ondertussen ergens in de nacht en we zijn net thuis. We vertrekken over enkele uren naar onze paradijs voor de honeymoon.
'Je moet me helpen.' Zeg ik en haal alle speldjes uit mijn haren. 'Met wat?' Vraagt Soufiane die zijn pak uittrekt. 'Mijn jurk. Wacht even dan was ik snel mijn haren in de wasbak. Al die haarspray is irritant.' Zeg ik en loop naar de badkamer.
Mijn natte haren wikkel ik in een handdoek en loop dan naar onze kamer. 'Oke rits me open.' Zeg ik tegen Soufiane. Hij kijkt me aan en legt zijn blouse naast zich neer. Hij helpt me uit de jurk en dan hang ik de jurk aan een hanger. 'Ik wist al welke je zou kiezen.' Zegt Soufiane dan. Ik kijk draai me om en moet lachen. 'Heb ik de goede gekozen?' Lach ik en loop naar hem toe. 'Jawel, alleen zoals ik al zei je gaat hem niet lang dragen.' Zegt hij en legt zijn handen op mijn rug. Hij friemelt eraan, maar het lukt hem niet om de bh los te krijgen. 'Zal ik je uit je lijden verlossen?' Lach ik. 'Heel graag.' Lacht hij. Ik maak het los en voor ik het weet bespringt Soufiane me zowat.
JE LEEST
Romaissa&Adam Deel 2
RomanceHet vervolg van Romaissa&Adam. Ze hebben een groot gezin met ieder z'n eigen problemen. Adam heeft misschien wel het grootste probleem, drank en drugs.