6.0

1.3K 90 11
                                    



Pov Romaissa
Ik word gewekt door kusjes in mijn nek. Automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht als ik mijn mannetje zie. 'Jij bent vrolijk.' Zeg ik lachend en leg mijn handen op zijn blote rug. 'Ewaja wat zal ik zeggen, heerlijke seks.' Zegt hij vrolijk. Ik moet lachen en kijk hem goed aan. 'Hoe lang heb ik je al niet gezegd hoe mooi je bent? Je bent echt prachtig. Met en zonder kleren.' Zegt hij en bijt op zijn lip. Met een blos op mijn wangen kijk ik hem aan. 'Na al die jaren en nog steeds blozen, wat hou ik toch van je.' Zegt hij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik trek hem naast me en ga half op hem liggen. 'Je bent altijd zo warm.' Zeg ik met een grote glimlach en hou hem strak vast. Ik voel hoe zijn handen naar mijn billen glijden. 'Komt door jou.' Fluistert hij en knijpt in mijn bil. Ik voel zijn dick tegen me aan groeien en ga van hem af. 'Hou jezelf in bedwang.' Zeg ik lachend en ga recht zitten. 'Is moeilijk met de mooiste vrouw ooit tegen me aan.' Zegt hij en drukt kusjes naar mijn nek toe. 'Waag het niet. Adam.' Zeg ik en duw zijn hoofd van mijn nek weg. 'Eentje.' Kreunt hij jammerend. 'Nee Adam. Ik ga nog zwemmen.' Zeg ik. Hij kreunt teleurstellend en knikt langzaam. Hij heeft echt een obsessie met zuigzoenen joh. Ik moet lachen van zijn rotkop. Ik sta op en pak een kam. 'Wat wil je vandaag doen?' Vraag ik terwijl ik mijn haren kam. 'We gaan bijna weg, dus ik dacht een dagje voor ons tweetjes.' Zegt hij en staat langzaam op. 'Hoeveel kinderen hebben we nu Adam?' Vraag ik sarcastisch en kijk hem dom aan. 'We hebben er twee die oud genoeg zijn om op de andere te passen. We geven ze wat geld en laten ze hier chillen. Dan kunnen wij een beetje qualitytime hebben.' Zegt hij en houdt me van achter vast. 'Adam.' Zeg ik en draai me om. 'Kom nou, het is ook onze vakantie.' Zegt hij jammerend. 'Dan doen we morgen iets met z'n alle.' Gaat hij door. Ik pak zijn hand vast en zucht. 'Ik vind het leuk met de kids.' Zeg ik. 'Nog leuker met mij. Please.' Smeekt hij. 'Oke.' Zeg ik zacht. 'Oke.' Zeg ik wat harder. Hij drukt zijn lippen kort op die van mij. 'Ik ga het leuk maken, onvergetelijk.' Zegt hij lief. 'Ik ga even douchen.' Zeg ik en loop naar de badkamer. Ik was mezelf en loop in mijn badjas terug naar mijn kamer. Ik loop langs het balkon en hoor Adam praten tegen zijn telefoon. 'Je bent de beste. Ja ik hou ook van jou. Saff isgoed ik moet gaan lieverd. Bedankt nog, ja bye.' Hoor ik zijn stem zeggen. Tranen glijden van mijn wangen zonder dat ik het doorheb. Ik loop snel de kamer in en sluit de deur met de sleutel. Ik blijf tegen de deur staan en laat mijn tranen in vrije loop gaan. Zou hij nou echt vreemdgaan? Alweer? Ik schrik van harde bonken op de deur. 'Waarom is de deur opslot?' Zegt Adams stem vragend. Ik reageer niet. 'Lieverd? Is alles wel goed?' Gaat hij ongerust verder. 'Uh ja, geef me een moment.' Zeg ik zacht. Ik draai het slot open met een achterbaks plan in mijn hoofd. Ik kijk in zijn ogen terwijl ik de deur open. 'Waarom kijk je zo?' Vraagt hij lachend. 'Ik ben zwanger.' Lieg ik. 'Wat?' Vraagt hij verbaasd. 'Al een paar maanden.' Lieg ik verder. 'Dat is geweldig! Dat moeten we vieren!' Zegt hij meteen. 'Ik voel me niet zo goed. Ik blijf vandaag thuis. Doe jij maar wat met de kids.' Zeg ik en doe een stap naar achteren. 'Weet je het zeker? Ik had een aardig leuke dag gepland.' Zegt hij glimlacht. Hij doet een stap vooruit en streelt mijn wang. Ik tril. 'Ja dat weet ik zeker. Laat me maar even alleen, ik voel me beroerd.' Zeg ik en ga in bed liggen. Ik draai mijn rug naar hem toe en doe de deken over me heen. 'Wil je een pilletje? Gaat het liefje?' Vraagt hij dan. 'Laat me gewoon met rust Adam.' Zeg ik met een trillende stem. 'Schat.' Dringt hij aan. 'Hou toch op!' Zeg ik onbewust op een erg harde toon. Hij schrikt ervan. 'Oke. Ik kom je zo wel wat eten brengen dan.' Zegt hij geschrokken en loopt weg. De deur sluit hij achter zich, dat is het moment dat mijn tranen weer vallen. Langzaam wordt mijn kussen nat van de tranen. Hij gaat weer vreemd. Na alles wat hij beloofd had. Ik had het kunnen verwachten.

Langzaam open ik mijn ogen. Ik voel Safouanes arm om me heen en kijk tegen zijn nek aan. 'He liefje, wat doe jij hier?' Vraag ik zacht en druk een kusje op zijn wang. Hij zegt even niks. 'Hij belde met oma. Ik heb het gecheckt.' Zegt hij dan. Ik slik. 'Ik weet het zeker.' Zegt hij zacht.
Ik hou mijn zoon goed vast. 'Ik hou van je mam.' Zegt hij zacht. 'Ik ook van jou lieverd. Ik ook van jou.' Zeg ik en hou me sterk.

'Kun je even komen?' Vraag ik zacht, maar hoorbaar. Adam staat op en loopt me vragend achterna. 'Ik moet je wat zeggen.' Zeg ik en kijk naar de grond. Hij zegt niets. 'Ik ben niet zwanger.' Zeg ik  zacht. 'Wat?' Vraagt hij meteen. 'Ik dacht dat je vreemdging. Ik wou je pijn doen.' Zeg ik zacht. 'Goed gedaan, ook leuk dat je me niet vertrouwd.' Zegt hij en loopt weg. Ik zucht en kijk door het raam. Ik zie hem zijn auto instappen en wegrijden. Ik schrik van een arm om me heen. Ik kijk op en zie Safouane. 'Hij komt wel terug, en zo niet, beter.' Mompelt hij. Ik reageer maar niet en hou mezelf sterk. Ik weet dat hij niet met zijn moeder belde. Ik ken hem. Er is wat aan de hand.

Het is al laat. Ik ben vandaag thuis gebleven. De kids hebben gewoon hier kunnen zwemmen en eten kunnen bestellen. Adam is niet bereikbaar. Ik begrijp hem wel, maar hij overdrijft. Ik heb zowat de hele dag gewoon mijn gevoelens weggestopt. Ik heb gewoon meegedaan met de kids. Mijn problemen zijn niet die van hen. Zij moeten een leuke dag hebben, zelfs ondanks Adam en ik. De bel gaat en ik sta op. Ik open de deur en zie Adam staan. Hij ziet er moe uit. Hij loopt langs me naar binnen. Ik hoor zijn voetstappen op de trap. Ik sluit de deur en ga weer op de bank zitten. 'Wie was dat mama?' Vraagt Dounia lief. 'Papa, hij is gelijk gaan slapen.' Zeg ik en glimlach geforceerd.

Ik stop de kinderen in bed en pak dan een bak chocolade ijs. Deze heb ik speciaal gekocht voor mij en Adam, maar nu dus voor mij. Ik pak een grote lepel en een fles chocoladesaus. Ik leg alles op de tafel en zet de slagroom erbij. Ik ga op de bank liggen, onder een deken, en neem een lekkere grote hap ijs.

Een tikkeltje misselijk loop ik naar boven. Ik poets mijn handen en kam mijn haren. Ik kleed me uit en ga in bed liggen. Ik kijk tegen Adams rug aan en zucht. Hij slaapt al. Ik staar naar het plafond en luister naar zijn kalme ademhaling. Dit is niks voor Adam. Eerst super lief doen en dan opeens een vreemd belletje. Dit is erg. Heel erg.

Romaissa&Adam Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu