„Seans"

57 10 8
                                    

#Ja:
*wysłano zdjęcie*

#Meme Boi 🖤:
Kim jest to cudne dziewczę??

#Meme Boi 🖤:
Czekaj.

#Meme Boi 🖤:
Ona wygląda jak ty.

#Meme Boi 🖤:
Ale ty masz krótsze włosy.

#Meme Boi 🖤:
I nie masz NIEBIESKICH włosów.

#Meme Boi 🖤:
Ty i Evan macie rodzeństwo?!

#Meme Boi 🖤:
Chyba się zgubiłem.

#Ja:
To ja głąbie.

#Ja:
Zmieniłam tylko fryzurę.

#Meme Boi 🖤:
I styl też.

#Ja:
O czym ty mówisz??

#Meme Boi 🖤:
Nigdy nie widziałem cię w obcisłych jeansach i za dużej kurtce.

#Ja:
Poszłam na zakupy i kupiłam kilka takich kurtek. Są wygodne i można je nosić zamiast bluzy.

#Meme Boi 🖤:
Nie są przypadkiem męskie?

#Ja:
Zaraz cię kopnę

#Meme Boi 🖤:
Jesteś tak wściekła że pominęłaś kropkę.

#Ja:
A ty jesteś tak głupi, że pominąłeś przecinek.

#Meme Boi 🖤:
Nieważne. Czepiasz się słówek.

#Ja.
*interpunkcji

#Meme Boi 🖤:
Teraz to ja cię kopnę.

#Ja:
Muszę lecieć.

#Ja:
Idę z Evanem i Zoe do kina.

#Meme Boi 🖤:
Będziesz piątym kołem u wozu, wiesz o tym, prawda?

#Ja:
Nieeeee, jeśli wezmę Connora albo Lanę.

#Meme Boi 🖤:
A czy ona przypadkiem... też nie ma już kogoś?

#Ja:
Powiedziałam ALANĘ, nie ALANĘ Z JEJ DZIEWCZYNĄ.

#Meme Boi 🖤:
Nie denerwuj się. Złość piękności szkodzi ❤️

#Ja:
Dobra, lecę. Do później!

#Meme Boi 🖤:
Paaa~!

Uśmiechnęłam się i schowałam telefon do kieszeni.
- Nimfuś, jesteś gotowa? - usłyszałam głos brata i zachichotałam.
- Jeszcze nie! Muszę się ubrać - odkrzyknęłam i złapałam pierwsze lepsze ubrania.
Ubrałam się dokładnie tak, jak powiedział Jared — może żeby zrobić mu na złość? Zdecydowanie, żeby zrobić mu na złość. Wzięłam obcisłe spodnie i równie obcisłą koszulkę w jasnych kolorach, a na to założyłam dużą, luźną i dość cienką kurtkę z logiem mojego ulubionego zespołu. Złapałam jeszcze żółto-czarną opaskę, by wyglądać jak prawdziwa fanka Twenty One Pilots, co często zarzucał mi Jared. Następnie strzeliłam sobie selfie w lustrze (co jest NAPRAWDĘ głupim trendem, ale właśnie takie rzeczy najlepiej się wysyła do przyjaciół) i wysłałam je do Jareda.

#Ja:
*wysłano zdjęcie*

#Meme Boi 🖤:
Mrau

#Ja:
Dzięki xD

#Meme Boi 🖤:
Chodziło mi o tego gościa za tobą.

Przerażona spojrzałam na zdjęcie i zauważyłam Evana, pokazującego język do kamery. Stał za mną. Bez koszulki.
Odwróciłam się i spojrzałam na brata.
- Jakim cudem dostałeś się tu tak cicho..?
- Jakim cudem nie zauważyłaś mnie wcześniej?
Obydwoje wybuchnęliśmy śmiechem. Chłopak założył koszulkę i wyszedł, wciąż śmiejąc się pod nosem.
Wyszłam z pokoju z wielkim uśmiechem i stanęłam w drzwiach frontowych.
- Raz, dwa! Zbierajcie się wszyscy, bo nie zdążymy na seans! Zoe, gdzie jest twój szanowny braciszek?! - darłam się.
Poczułam dłonie na swoich biodrach i momentalnie odwróciłam głowę. Connor stał za mną. Oczywiście.
- Obecny - uśmiechnął się i złączył nasze usta w krótkim, ale słodkim pocałunku.
- Możemy lecieć! - krzyknęłam i złapałam chłopaka za dłoń. Ruszyliśmy do samochodu, gdzie po chwili dołączyli do nas Zoe i Evan.

~~*~~

- My idziemy na komedię romantyczną - Evan uśmiechnął się słabo.
- Mogłem się domyślić - mruknął Connor, wyraźnie naśmiewając się z własnej siostry.
- A ty, Lena? - Zoe postanowiła zignorować chamski komentarz brata.
- Już kupiłam bilety na ten horror - wskazałam palcem na plakat jednego z filmów. Connor spojrzał na niego i przytaknął.
- Może być - stwierdził po chwili. Uśmiechnęłam się do niego ciepło.
- To do później! - pomachałam drugiej parze i ruszyłam do odpowiedniej sali.
Usiedliśmy na tyłach, dość oddaleni od reszty widzów. Connor nachylił się i cichym głosem szepnął mi do ucha krótkie: „Muszę cię gdzieś zabrać po filmie...". Położyłam dłoń na jego kolanie i pocałowałam go delikatnie, po czym położyłam głowę na jego ramieniu i czekałam na rozpoczęcie seansu.

~~*~~

Zbliżamy się do końca małymi krokami. Zostały chyba trzy/cztery rozdziały, chyba że chcielibyście jeszcze jakieś rozdziały wstawkowe z relacjami pomiędzy bohaterami?

Two Friends, True Friends | Dear Evan HansenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz