Bölüm 2

772 49 2
                                    

Okul binasının ordaki panonun önünde çok büyük bir kalabalık vardı.Sizce ne olabilir sebebi?Tabi ki de şube listeleri.Jihyun yavaşça panoya yaklaştı, gözlerini kırpıştırdı vee evet işte bu.A şubesindeydi.Hemde Eunjung ve Jonghyun la beraber daha ne isterdi ki?

"Jieunda A da ." dedi bezgin sesiyle Eunjung."Bu bursludan bir türlü kurtulamadık.Ooo Changmin , Woori ,Seohyun .okulun tüm bursluları sınıfa doluşmuş.Nasıl geçecek bir yıl?"

Öhüöüm.Dıttıdıtıt.Park Eunjung, Park holdingin sahibinin kızı. Kore zenginlik sıralamasında ilk 10 da olan sayılı ailelerden birine sahip.Zevkleri moda, moda ve moda.Kankası Jihyun ve biricik abisi Jonghyuna bitişik yaşar.En büyük korkusu parasını kaybetmek.Fobisi burslu biriyle aynı ortamda bulunmak.

"Ne güzel işte.Okulun en iyileriyle aynı sınıftayız."

"Ayy saçmalama Jihyun.Hadi diğerlerinin sesi fazla çıkmazda o Jieun cadalozuyla aynı sınıfta olmak..."

"Bi şey olmaz bi şey olmaz.Hadi bahçede turlayalım."Jihyun her ne kadar bir şey olmaz dese de düşünmeden edemiyordu.Çünkü o kızda her zaman onu rahatsız eden bir şey vardı.Sanki önceden tanışıyorlarmış gibi ama tanışmıyolardı.Sanki kendisini sevmiyormuş hatta nefret ediyormuş gibi .Ama neden?Aman her neyse .Sonuçta alakası olmayan bir kız için kafasını bu kadar meşgul etmemeliydi değil mi?

"Selam kızlar !"İşte okulun yakışıklı prensi.

"Selam Daehyun, nasılsın?"

"İyidir okul yine başladı ha?"

"Maalesef!"

"Bakıyorum her zamanki gibi sadece Jihyunla ilgilisin Daehyun, bize selam sabah yok mu?"

"Kızlar dedim Eunjung hanım.Beni tınlamayan sizsiniz."Aa evet eğlenceli bir sabah.Okulun en popüler kızları ve en popüler oğlanı sabah okul bahçesinde şakalaşırkeeen...

***

Hera

Arabadan inmemle çığlıkların kopması bir oldu.Tamam ünlüyüm ama okumayalım mı yani?Okula rahatça giremeyecek miyim?Tamam şaka şaka .Bu durum nedense her zaman hoşuma gitti.Pohpohlanmak, el üstünde tutulmak falan...Kafamı kaldırıp kalabalığın arkasındaki yeni okuluma baktım.Vaow.Gerçektende gıcır bi okuldu.Eee o kadar para saydık, olsun o kadar.Ne yani benim aptal abicim Changmin bu okulda burslu mu okuyo?Hem de okul birincisi mi?Ayyş.Aaa Chunji değil mi o ?Hayret benden önce gelmiş.Bahçenin ortasında dikilmiş telefonunda oyun oynuyo.Hıh beni gördüğü bile yok.Kaç gündür gelmesini bekliyorum haberi var mı acaba?Hah kafasını kaldırdı ve gülümsedi :) çapulcu oppam benim.

***

Gikwang

Kapıdan girer girmez bir sürü insan üzerime atlıcak falan sanmıştım.Büyük hayal kırıklığı, herkes başka bir yere odaklanmıştı.Aslında yürüyüp gitmem gerek biliyorum ama ne yapıyım meraklı biriyim ben.Yoon Hera.Nasıl yani?Yoon Herayla aynı okulda mıyım şimdi ben?Oleyyy!Tamam oğlum kendine gel.İlk defa mı ünlü görüyon?Sadece...Doğruya doğru.Heranın hayranıyım, o benim ideal tipim.Geçenlerde bu soru sorulduğunda onun adını söylemeyi düşünmüştüm ama sevgili grup arkadaşım Yoseob benden önce davranıp atladı Hera diye.İşte o an onun kafasını patlatmak istedim.Aaa bu arada Yoseob da nerede?Okul bahçesinde buluşuruz demişti.Tam o anda biri arkadan gözlerimi kapattı.

"Bil bakalım ben kimim?"Kim olabilir ki? Tabi ki Yoseob.

"Off yürü yürü hadi sınıfa gidelim."

***

Chunji

Sınıfa girdiğimde hayatımda görüp görebileceğim en çirkef kızla karşılaştım. Elinde Changminin çantası 'burslular arka sıraya oturamaz' diye bağırıyordu. Onu durdurmaya çalışanlardan adının Eunjung olduğunu öğrendim. Bu ne yaa! Çalışmaya saygısı olmayan bir kız nasıl benim kardeşime bağırır. Tam olaya dahil olacaktım ki kızın biri benden önce davrandı.

"Ben de buraya oturuyorum Eunjung. Bir problem mi var ?"

"Bana bak Jieun. Bu sınıftasın diye kendini birşey sanma." Jieun mu? Ne kadar tanıdık bir isim. Dikkatlice kızın yüzüne baktım. Ama hayır, sanırım daha önce hiç görmemiştim. Jieun denen kız tam Eunjunga cevap verecekken bir anda başını bana doğru döndürdü. O da ne? Neden gözleri kızardı bu kızın? Neden bana bu kadar dikkatle bakıyo? Ağlamayacak degil mi? Afallamıştım, tanımadığım biri neden bana bakınca bu kadar sarsılmıştı ki? Acaba tanıştığım ama hatırlamadığım biri mi?

Bir çığlıkla düşüncelerimden sıyrıldım; Eunjung ve yanındaki kızın çığlığıyla.

"Youngjae!!!"

"Uzun zaman oldu kızlar."Başımı yavaşça sesin geldiği yöne doğru çevirdim. Benle aynı boylarda esmer bir çocuktu. Eunjungların yanından yürüyüp Jieunun yanına gitti ve elini kızın alnına dayadı.

"Kızarmışsın Jieun, iyi misin?"

"İyiyim oppa."

***

Jihyun

Bu nasıl olabilir? Youngjaeyle nasil aynı sınıfta olabiliriz? Youngjaenin önceden hep bahsettiği kankası Jieunmuş. Demek o yüzden bana hep pis pis bakıyordu. Keske yapmasaydı, sadece bakmakla yetinmeseydi. Gelip deseydi arkadaşım senin yüzünden bu halde diye, bağırıp çağırsaydı. Ben de derdim 'Youngjaeyi hala seviyorum, onu terketmek benim için çok zordu' diye. ' Youngjae için yaptım, babam zorladı diye yaptım ' diyebilseydim keşke. O zor günleri nasıl atlattım ben haberi var mı acaba o kızın? Korede duramadım çünkü her yerde Youngjaeyle anılarımız vardı. Bende Amerikaya gittim, kankam Jonghyunun yanına. Jonghyun olmasa intihar etmeyi bile düşünmüştüm ben. Şimdi neden, neden ben tam atlatmışken Youngjaeyle yeniden karşılaşmıştık ki? Ne yapacağım ben? Nasıl dayanacağım Youngjaeyle aynı sınıfta bir yıla?

***

Kwang

Öğle arasında okulun dans odasına gittim. Paralı okulun en iyi yanı her türlü imkana sahip olman. Pratik yapmam gerekiyo diye düşünmüştüm , çünkü uzun zamandır hiç çalışma fırsatı bulamamıştım. Ama bir türlü kafamı toparlayamıyordum. Neden? O leylak yüzünden. Sabah Yoseobla sınıfın kapısından girerken az daha biriyle çarpışacaktım; leylakla. Aynı okulda olmamız yetmezmiş gibi bir de aynı sınıftayız iyi mi? Yüzü kıpkırmızıydı. Benle karşılaştığı için şok olduğunu falan düşündüm; 'bir de senle uğraşamam, çekil önümden!' diye bağırıncaya kadar. Hep sorunlular beni bulur zaten. Başkasına sinir olduysa niye sinirini benden çıkarıyo? Adı da Jieunmuş. Pehh!!!

***

GEÇMİŞ

Jieun evin kapısından girerken telefon sesini farketti. Normalde hiç yapmazdı ama ayakkabılarıyla daldı eve. Çünkü günlerdir bir arama bekliyordu.

"Alo."

"Alo, Jieun."

"Myunsoo, sen misin? Noldu?"

"Chunji hayatta, Jieun."Sonunda, sonunda haber alabilmişti Chunji hakkında.

"Nee! Nerdeymiş, hemen onu görmek istiyorum?" Eli ayağı titriyordu resmen heyecandan. "Myungoo hemen adresi söylesene hadi."

"Jieun, Chunji seninle konuşmak istemiyor."

Yanlış duyduğunu düşündü Jieun, Chunji nasıl onunla konuşmak istemez? Bir hafta önce 'küçük bir işim var, hemen geleceğim' diyerek yanından ayrılan sevgilisi şimdi nasıl... Telefondan Myungsoo nun sesi geliyordu. "Jieun, Jieun!" ama Jieunun değil Myungsooyla konuşmaya, düşürdüğü telefonu yerine koymaya bile gücü yoktu.

2. BÖLÜM SONU

Sen de beni bırakırsan...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin