Sleep With The Devil
========
Who Are You ?
========
" Andwae ... "
" J - Jebal.. Hahh... "
" BERHENTI !! "
Mata itu terbuka , begitu lebar menatap ke arah siling . Dadanya berombak akibat nafas yang berburu keluar . Peluh membasahi sekujur tubuhnya walaupun cuaca pada ketika itu amat dingin kerana baru memasuki pukul 4 pagi .
Yeoja itu bangun dari baringannya , tangan yang mengigil menyentuh sekujur tubuhnya dengan sebuah isakan lirih mulai kedengaran .
Pakaiannya masih terpasang rapi pada tubuhnya , katilnya berada dalam keadaan yang kemas sama seperti ketika dia baru berbaring selepas pulang ke rumah .
Tapi dia tahu dan sangat yakin akankejadian yang baru menimpanya tadi itu bukanlah hanya sekadar mimpi .
Kerana sekujur tubuhnya terasa sangat ngilu dan sensitif ,
Juga tingkap yang pada mulanya terbuka , kini sudah tertutup rapat .
Dia baru saja membuat hubungan badan dengan satu makhluk yang dia tidak dia ketahui . Makhluk kegelapan yang telah mengklaim tubuhnya .
--------
Janice Point Of View
" Wah tengoklah ! Aku rasa semua orang pijak dia semalam tapi aku tak rasa ada yang gigit leher dia ! Euw mungkin dia jual diri dia dekat doktor yang rawat dia semalam sebab tak ada duit nak bayar kos rawatan hospital ! "
" Dasar pelacur ! "
" Berdoalah doktor yang sondol kau semalam tak kena HIV sebab kau ! Hahahahaha ! "
Aku mengigit bibir , mata masih setia menunduk walaupun ucapan - ucapan kotor penuh penghinaan itu masuk ke cuping telinga aku . Tangan aku merapatkan selendang yang menutupi kawasan leher aku .
Dalam hati aku mengutuk diri yang lupa untuk membetulkan kembali selendang selepas berlari mengejar bus pagi .
Hanya beberapa langkah lagi aku dapat masuk ke dalam kelas biologi yang aku ambil namun rambut aku tiba - tiba ditarik oleh seseorang hingga aku meringis kesakitan .
Dan ketika itu aku bertatapan dengan wajah dingin seorang wanita berumur 40-an. Wanita yang memakai pakaian mewah itu menatap aku penuh kebencian dan tarikannya pada rambut aku semakin kuat hingga tak terasa air mata aku menitis dari tubir mata .
" Oh kau lah perempuan yang buat anak aku masuk hospital tu !"
Aku mengeleng , walaupun terasa pedih . Cuba menidakkan tuduhan wanita itu . Tangan aku memegang pergelangan tangannya , cuba menahan agar tidak menarik rambut aku terlampau kuat walaupun aku tahu itu sia - sia .
" Eh tak mengaku ! Jujur lah yang kau dendam dengan anak aku , Jessi sampai hantar jin atau saka kau sampai sekarang dia dah jadi mayat hidup ! "
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfiction[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...