00 : 28

8.9K 1K 523
                                    

.• SLEEP WITH THE DEVIL •.

[  DUA PULUH LAPAN ]

[ Warn ; NaYu+Nice moments

No Vanish No Demi 😫😭 ]

[ Song :
Twice
- Knock-knock
- What is love ]

==========
COMPLETE ME
==========

" Wahai abang kuda singa yang seksi ~ boleh tak saya nak jumpa Nathan ? Kalau tak bagi saya masuk pun , boleh tak tolong panggilkan dia ? Alooo boleh lah bang ~ eung ? "

Yeoja yang berpakaian bak mahu ke kelab malam itu mengedipkan matanya , mengoda . Rambut merah jambunya sengaja dia selitkan ke belakang telinga dengan gaya segedik mungkin .

Dengan mulut yang nyaris meleleh air liur , pengawal pintu dunia bawah itu pun meminta rakannya memanggil orang yang berkenaan .

' Ceh ... dengan perempuan baru kau nak jalan eh ? Kalau dengan jantan , kau sepak - sepak je ! '

Yuqi sedaya upaya menahan niatnya yang ingin mencukur bulu kuda singa dihadapannya itu hingga licin .

Dia baru ingin bertukar kepada tubuh asalmya ketika si kusing itu ingin menyentuhnya namun suara seseorang yang berdehem buat kusing itu serta merta berdiri tegak dengan tombak yang digenggam erat .

Nathan menjeling sang pengawal itu tajam lalu mengerutkan dahi bila melihat kehadiran tetamu yang tidak dia sangka .

" Kenapa ? Nak jumpa Demian ke ? Dia tak ada . Kau boleh jumpa dia lain kali . "

Nathan mengelak menatap Yuqi tepat dimatanya , malah setelah berbicara begitu , Nathan memilih untuk beredar sesegera mungkin .

" Eh Eh ! Aku datang nak jumpa kau , bukan taetan tu .. sabarlah kau ni pun aku belum cakap apa - apa lagi .. "

Yuqi yang melihat Nathan ingin beredar pun menarik pelan hujung baju lelaki itu , kepalanya sedikit menunduk dengan bibir dimuncungkan .

Nathan yang melihat itu menghelakan nafasnya . Sungguh dia tak faham apa yang  si Yuqi ni fikirkan .

Dia sendiri yang kata jijik dengan perasaan Nathan dan mahu Nathan berubah .

Tapi ni dia sendiri yang tetiba datang balik lepastu buat perangai comel dia ..

Dia nak apa sebenarnya ?

" Kau nak apa dengan aku , Jimin ? "

Mendengar nada putus asa Nathan itu , Yuqi melepaskan genggaman jemarinya dari hujung baju Nathan .

" Perasaan kau tu ... ada lagi ke ? "

Nathan terdiam , matanya merenung wajah memerah Yuqi yang sudah tak tentu arah cara berdirinya . Kejap garu kepala , garu lengan , garu telinga . Nasib tak garu ontot .

" Dah hilang . "

Yuqi yang tadinya menunduk , kini menatap Nathan tak percaya .

[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ]  | 김태형Where stories live. Discover now