00 : 33

8.6K 1K 708
                                    

.• SLEEP WITH THE DEVIL •.

[ TIGA PULUH TIGA ]

==========
One Request , 7 Days .
==========

" Jadi dia ni apa ? Transgender ? Sajat ? Khunsa ? "

Jimin membulatkan matanya , menatap Jungkook dengan tatapan ingin membunuh . Sakit jiwa raga rohani fizik bila dengan selamba Jungkook mempersoalkan jantinanya .

Belum sempat namja itu mahu menarik ganas rambut Jungkook yang sudah menatapnya atas bawah , Nathan dengan pantas bertindak untuk merengkuh pinggang Jimin dari belakang .

Janice menghelakan nafas bila Nathan sekali lagi berjaya menahan Jimin dari bertukar buas . Budak ni kalau jadi Jimin ke Yuqi ke semua sama saja perangai . Dua - dua memang buas .

" Dia lelaki , Kookie . Tapi dia ada sisi perempuan dia . Jadi dia boleh tukar sesuka hati dia . Dia boleh jadi Yuqi kalau nak belaian kasih sayang lebih atau bertukar jadi Jimin kalau nak pijak orang yang buat dia sakit hati macam kau sekarang ni ."

Jimin berdengus bila Nathan seakan - akan mengejeknya . Tiba - tiba dia tersenyum .

Rasanya seronok tak sakat budak gigi arnab depan dia ni ?

Dia terus menukar tubuhnya menjadi Yuqi . Buat Jungkook yang dari tadi memerhati kini menatapnya tidak berkedip .

Yuqi menghampiri Jungkook dengan senyum penuh maksud tersirat . Sampai saja depan Jungkook yang sedang duduk disofa , terus dia merebahkan punggungnya ke paha Jungkook .

Jungkook membulatkan matanya kerana terkejut dengan tingkah Yuqi yang tiba - tiba duduk dipangkuannya . Baru saja dia mahu menolak , Yuqi mengusap dada bidangnya dengan gerakan menggoda .

Jungkook menelan air liur susah payah bila melihat wajah cantik itu menatapnya menggoda . Belum lagi pakaian kelab malam yang dipakai yeoja itu .

Yuqi mendekatkan wajahnya pada Jungkook yang sudah kaku .

Lelaki mana yang akan menolak jika seorang perempuan yang wajahnya cantik bak malaikat dengan lekuk tubuh menggoda tiba - tiba duduk dipangkuan mereka ?

Dah tentu bukan Jeon Jungkook .

Sedikit lagi bibir mereka berdua mahu bersentuhan , namun tiba - tiba petir menyambar masuk melalui celah pintu kaca , nyaris menyambar kedua makhluk itu , buat keduanya menolak satu sama lain dan menjauhkan tubuh mereka .

" Buatlah . Teruskan aktiviti mari bergesek badan korang tu kalau korang nak tengok petir aku tu sambar badan korang . "

Janice terkekeh bila melihat raut wajah Nathan yang sudah mencuka . Namja itu sedari tadi hanya menahan rasa cemburu sebaik saja Yuqi duduk dipangkuan Jungkook .

Dia tahu yeoja itu cuma mahu main - main dan menyakat Jungkook tapi bila dah sampai laga bibir tu yang dah melebih tu .

" Nathan , you got no jams . " dengus Yuqi .

Janice bukan tidak sedar yang Jungkook menatapnya dengan raut bersalah kerana hampir bermesraan dengan Yuqi tadi .

Tapi jujur , dia tidak merasa cemburu sama seperti apa yang Nathan rasakan bila melihat Jungkook dan Yuqi bermesraan .

[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ]  | 김태형Where stories live. Discover now