00 : 55

7.1K 1K 422
                                    

.• SLEEP WITH THE DEVIL •.

[ LIMA PULUH LIMA ]

============We Dont Have Nothing To Lose============

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

============
We Dont Have Nothing To Lose
============

"Eh, hai !"

Janice dengan ragu menyambut huluran salam lelaki yang tersenyum bak matahari itu.

"Wuii siapa tu Janice ? Jodoh kau datang ketuk pintu ke tuuu ?!"

Janice memutarkan bola matanya, malas apabila mendengar jeritan Yuqi dari ruang tamu.

"Taklah. Bukan jodoh aku. Tapi pemusnah rumah tangga kau dah datang ketuk pintu ni."

Jeritan Yuqi mengelegar satu rumah apabila mendengar balasan selamba Janice itu. Bernasih baiklah yang Miya dan Aiden merupakan spesies Yoongi apabila sudah tidur.

Walaupun gempa, tsunami, ribur petir melanda, mereka takkan bangun selagi kipas tidak tertutup dan lampu bilik tidak terbuka. Sebiji perangai Nathan aka Yoongay.

Mengabaikan jeritan bak nak bersalin Yuqi yang disusuli bunyi basah ciuman yang Janice yakin Nathan sudah tidak tahan dengan perangai minta kaki Yuqi, Janice mulai fokus pada lelaki dihadapannya yang kelihatan mulai mengerutkan dahi dengan raut wajah keruh.

"Eh awak cari siapa ya ?"

Lelaki itu sedikit tersentak dan menatap Janice tepat dimata. Senyuman matahari tadi sudah tiada digantikan dengan sebuah senyuman kelat.

"Cari Janice Kim."

Janice semakin hairan. Kenapa lelaki tampan ini mencarinya?

"Saya Janice Kim. Kenapa ya ?"

Lelaki itu merenung wajah Janice dan secara tiba-tiba mendekatkan diri pada wanita itu.

Belum sempat Janice ingin melangkah setapak ke belakang, lelaki itu mengeluarkan sesuatu dan menekup mulut dan hidung Janice menggunakan sebuah kain putih.

Janice meronta dan menyepak lelaki itu namun dia terhidu sesuatu yang berasal dari sapu tangan putih itu dan kepalanya mulai pening, pandangannya mulai kabur dan dia...

Pengsan, tidak sedarkan diri.

Lelaki itu mengendong tubuh ringan Janice dibahunya lalu terdiam bila terdengar suara kekehan Yuqi dan Nathan yang bersahutan.

"Eii fikir sweet lah nyanyi lagu A Thousand Years dekat saya ? Sepatutnya awak kena nyanyi lagu Expensive Girl dekat saya baru lah sesuai !"

[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ]  | 김태형Where stories live. Discover now