Your happiness when read this book , is my happiness too. I love you .. ❤️
.• SLEEP WITH THE DEVIL •.
[ EMPAT PULUH TIGA ]
===========
Leave Me In Pieces
===========Dua jam lagi ,
Bukannya Demian tak tahu tapi istilah tepatnya dia memang pura - pura tidak ambil peduli . Padahal hatinya sudah memberontak , memaksa ingin tetap seperti ini dan melupakan segalanya yang membebankan jiwa .
Tapak tangan yang sedari tadi dia genggam , kini terlepas . Menampilkan sepasang cincin perak yang bertakhtakan sebuah berlian kecil . Sederhana namun memukau .
" Taknak tidur . "
Demian menutup kembali tapak tangannya apabila suara Janice berbisik lirih . Dia hanya membiarkan wanita itu merapatkan tubuh mereka , hatinya menghangat apabila wanita itu menyandarkan kepala ke bahu lebarnya .
" Kenapa pula ? Jom naik bilik , tidur . Sekarang dah pukul 10."
Janice mengelengkan kepala , memeluk lengan Demian erat seakan tidak mahu melepaskan lelaki itu .
Walaupun dia merasakan matanya sudah mahu terkatup dan tubuhnya mengigil kesejukan akibat angin malam pantai , dia masih tetap mahu berada disini .
Disamping Demian seperti ini . Kerana dia tidak mahu membazirkan masa sesaat pun untuk berjalan naik ke bilik dan terlelap .
Kerana mereka sedang berada disaat - saat yang terakhir .
" Demian , Demian , Demian .. " rengek Janice .
" Ya , sayang , sayang , sayang . "
Janice menampung dagunya dibahu Demian , memerhatikan wajah samping lelaki itu dari jarak dekat . Mengingati setiap inci wajah rupawan itu .
Demian menoleh , membalas renungan mata bulat Janice . Keduanya tersenyum.
" Nantikan ... kalau baby dah lahir ... jaga dia elok - elok tau .. jadi ayah yang baik .. bagi dia makan banyak - banyak . Jangan lupa temankan dia masa tidur dan jangan sesekali tinggalkan dia .. "
Macam awak tinggalkan saya .
Mata redup Demian memerhatikan bagaimana Janice masih mampu tersenyum bila berkata begitu .
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfic[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...