00 : 47

6.5K 915 383
                                    

Anak dara tercekik halkum ,
Assalamualaikum 🐒

.• SLEEP WITH THE DEVIL •.

[ EMPAT PULUH TUJUH ]

========== The Real , Her==========

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


==========
The Real , Her
==========

Flashback

" Diam , Yuqi sebelum perut awak pun terbelah macam Janice . "

Yuqi berdengus bila dengar kata - kata kasar Yoongi . Tak tahu kah Yoongi yang dia pun mempunyai perasaan juga ? Dia juga perempuan ! Eh drama lah kau Yuqi !

Yuqi mencebikkan mulut , menundukkan tubuh ke arah perut Janice . Dia hanya perlu merapatkan kembali perut wanita itu dan menggunakan kuasanya untuk mencantumkan kembali kulit perut itu .

Namun dahinya berkerut apabila melihat perut Janice yang masih boleh dikira besar lagi . Seperti sedang mengandung empat bulan.

Padahal dia yakin , Janice mempunyai perut yang kempis. Yuqi mendekatkan wajahnya pada perut Janice yang masih lagi lena akibat kepenatan.

Mata tajam Yuqi memincing , memerhatikan perut Janice namun jeritan tiba - tiba Yuqi buat Yoongi hampir melepaskan Aiden yang berada didalam pelukannya.

" Auch ! Yak ! "

Yoongi yang hairan kenapa Yuqi mengaduh kesakitan pun menghampiri yeoja itu . Melihat Yuqi memegang mata kanannya dan kelihatan sangat terkejut .

" Yoongi ... ada satu lagi dekat dalam perut Janice ... "

" Ha ??? "

Yuqi mengetap bibir , kakinya mulai menghentak - hentak lantai .

" ADA SATU LAGI BAYI DALAM PERUT JANICE ! D - DIA SEPUK MATA SAYA TADI ! SKSKSKSJSJ ! KEMBAR , YOONGI  ! JANICE DAPAT BAYI KEMBAR ! "

Yoongi membulatkan matanya dan tanpa sedar terus melihat ke arah perut Janice dan ketika itu dia menyesal kerana perut Janice masih lagi terbuka dengan darah yang mengalir banyak.

" BLUEEEEEKK ! "

" YAK KENAPA AWAK MUNTAH DEKAT BAJU SAYA , YOONGAY !"

--------

" Kita kena siap sedia .. "

Yuqi dan Nathan mengangguk , bergegas mahu mengemas beg pakaian mereka.

[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ]  | 김태형Where stories live. Discover now