.• SLEEP WITH THE DEVIL •.
[ TIGA PULUH SATU ]
[ Back Ground Music -
Let Go by BTS ]=========
You are heartless
=========" Argh n - nuna ! J - Jungkook tak t - tahanhh ! "
" Cepatlah , Kookie ! Lelaki jenis apa yang baru sikit dah lembik ! "
" T - Tapihh urgh ! "
Janice mengerutkan dahinya bila Jungkook sudah terbaring meniarap tak berdaya dibawahnya .
Dia berdengus dan bangun dari atas tubuh Jungkook dan duduk disamping lelaki yang nafasnya sudah terengah dan kelihatan sangat putus asanya .
" Baru dua pusingan , Jungkook . "
" Jungkook dah tak larat , nuna . Kookie taknak jadi kuda nuna dah .. "
Jungkook berkata putus asa . Pinggangnya nyaris patah kerana harus merelakan Janice menunggangnya layak kuda . Dia pada mulanya tidak mahu namun rengekan Janice yang berkata anaknya yang inginkan perkara itu pun terpaksa lah menampung berat Janice diatas tubuhnya .
Janice menghelakan nafasnya dan mengusap peluh yang membasahi dahi Jungkook yang matanya sudah terlelap itu .
Entah kenapa mata Janice kembali kabur akan air mata , dan tak lama kemudian pecah sudah tangisan Janice , buat Jungkook yang terlelap tadi terkejut dan bangun dari baringannya .
" Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Jangan nangis , nuna ! Huwaaaa kalau nuna nangis nanti Kookie nangis juga ! Huwaaaaaa ! "
" Diamlah tenuk !!! "
Jeritan nyaring dari Yuqi itu buat keduanya serentak terdiam . Tiba - tiba Janice terkekeh , buat Jungkook yang melihatnya semakin hairan .
Orang mengandung ni sakit jiwa eh ?
" T - Tenuk pftt ! "
Entah apa yang kelakar dari perkataan tenuk tu pun Jungkook tak tahu . Tak apa yang penting dia dapat lihat kembali senyuman Janice .
Keduanya terkekeh perlahan bila mendengar Yuqi berdengus dan kembali berkata ,
" Dah ada sekor tenuk sekarang tambah sekor lagi .. malang sungguh nasib aku .."
" Halah aku tahu kau sayang aku . Nak cover lah tu ! "
Janice kembali menyakat Yuqi , hobi baru yang dia dapat sejak kebelakangan ini .
" Kalau aku suka kau pun , macamlah kau nak suka balik dekat aku kan ? "
Janice yang tidak sedar akan nada putus asa Yuqi itu pun mengerutkan dahi .
" Drama Queen lah kau ni , Yuqi ! Cuba lah kau try ayat sawit meleleh kau tu dekat Nathan sekali - sekala . Kesian Nathan aku tengok dah kekurangan vitamin kata - kata manis dari kau . "
Sementara itu , Yuqi yang sedang berada didalam biliknya , menatap ke luar pintu kaca yang menampilkan bintang yang menghiasi langit malam itu .
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfiction[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...