Warn ; Bosan :(
Sleep With The Devil
--------------
Her Blood , Sweat And Tears
-------------" Okay guys . Find one of your friends and make one team . Kerja khusus ni perlukan dua orang untuk satu group . Tak boleh lebih sebab nanti bukannya buat kerja , buat group gosip adalah ."
Aku hanya memerhatikan setiap pelajar dalam kelas mulai mencari pasangan masing - masing .
Aku mengigit bibir , tahu yang pasti kali ini aku akan berseorangan kerana seperti biasa , semua pelajar takut mendekati aku kerana berfikir yang aku ni pembawa malang selepas kejadian semua orang yang berkawan dengan aku akan hilang tanpa sebab .
Aku menoleh ke arah kiri , melihat ke luar tingkap kelas yang menampilkan pemandangan gunung yang samar - samar dan hutan kecil .
TUK !
Aku dengan cepat menoleh ke arah kanan , melihat seorang pelajar perempuan yang dia tahu baru saja berpindah ke universiti ini sedang menatapnya dengan sebuah senyuman yang teramat menyilaukan .
" Kau tak ada pasangan kan ? "
Dengan ragu aku mengangguk , masih cuba memahami yang seorang pelajar berani memulakan perbualan dengan aku .
" Jadi kita sekarang satu team . Boleh aku duduk sebelah kau ? "
Lagi sekali aku mengangguk dengan wajah blank . Dia tersenyum dan terus menarik kerusi lalu duduk disamping aku .
" Nama kau siapa ? Aku Yuqi ! "
Mata aku berkedip dua kali , menatap wajahnya lalu ke arah tangannya yang terhulur memberi salam perkenalan .
" A - Aku Janice , Janice Kim . "
Aku menyambut salam Yuqi dan melihat Yuqi menatap aku tajam .
" Janice ? Kau bukan orang Korea eh ? "
Aku melepaskan tangan Yuqi dan sedikit tersenyum . Seperti biasa ada saja orang yang salah faham .
" Bapa aku asal Kanada . Ibu aku pula orang Korea . "
Yuqi mengaru kepalanya , wajah masih bingung .
" Eh tapi kenapa guna marga Ibu kau ? Eh aku ni banyak tanya pula . Maklumlah first time jumpa orang mix . "
Aku terkekeh kecil bila Yuqi sudah tersengih kambing . Yeoja itu nampak saja berwajah comel , tapi suara dia sumpah husky , tak padan dengan muka .
"
Nama sebenar aku Janice Kim Freede . Cuma ayah aku tak bagi guna nama dia . Erm dia kata aku bukan anak dia . "
Kening Yuqi terangkat , menatap aku atas bawah .
" Erm bukan nak kurang ajar lah kan tapi aku rasa dia buta ah sebab dah sah - sah muka kau nampak macam kacukan amende yang bukan anak dianya . Haih aku tak faham lah orang zaman sekarang ni tahu buat anak pastu sesenang je mengaku bukan anak dia . Kalau taknak anak pakailah kondo-- "
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfiction[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...