.• SLEEP WITH THE DEVIL •.
[ TIGA PULUH EMPAT ]
==========
One Last Time
==========" ARGHHH ! "
BRAKKK !
Pintu bilik Janice terbuka kasar , hampir buat engsel pintu itu tercabut . Bunyi pintu berlaga dengan dinding menimbulkan bunyi yang sangat kuat , bergema di rumah setingkat itu .
Namun tidak cukup kuat untuk membuat sepasang manusia yang terbaring , masih lena itu terjag dari tidur nyenyak mereka . Malah keduanya semakin mengeratkan pelukan mereka .
Orang yang bertanggungjawab keatas jeritan nyaring dan hempasan pintu bilik itu tidak menghiraukan keadaan keduanya yang masih terlelap dan dengan sepantas kilat menerjah Janice dan Demian yang masih terlelap diatas katil .
" JANICE ! JANICE ! HUWAAAAA ! TOLONG AKUU ! "
Yuqi , makhluk yang tak pernah diam itu menyepak Demian hingga namja itu melepaskan pelukannya pada Janice dan yeoja itu menggantikan tempat Demian , memeluk erat Janice yang masih mamai .
Demian mengerang bila tubuhnya berguling dan jatuh dari atas katil akibat tendangan berdendam Yuqi .
Ingatkan dia untuk letak nama Park Jimin , Daniel dan Park Yuqi dalam senarai makhluk yang bakal menduduki dunia gelap paling bawah .
Yuqi menyembunyikan wajahnya ke ceruk leher Janice , tubuhnya bergetar ketakutan . Janice yang merasakan itu tahu yang Yuqi mungkin betul - betul berada dalam keadaan yang tidak baik .
" Kenapa , hmm ? Siapa buat Yuqi ni ? Alolo ,"
Bibir Yuqi semakin tercebik dan matanya sudah berkilat kerana air mata yang tunggu masa saja mahu mengalir dipipinya .
Janice mengerutkan dahinya . Walaupun dia masih mengantuk dan tidak fokus , tapi dia masih boleh sedar lagi yang Yuqi sedang memeluknya hanya dalam keadaan berkemban .
Ya , hanya tuala putih separas paha yang membaluti tubuh yeoja itu . Malah rambut dan wajahnya masih basah akan air .
" Dan ... kenapa kau berkemban saja --"
Soalan Janice tidak dapat dihabiskan kerana derapan langkah seseorang yang berlari laju serta suara berat yang bergema buat ketiganya fokus pada pintu bilik .
Dan , muncul Nathan yang berdiri didepan pintu bilik dengan kedua tangan yang berada diantara celah pahanya , dan wajah memerah menahan kesakitan .
" Okay , Jimin-- ani ! Dani--- Aish ! PARK YUQI ! Aku minta maaf okay ?! Aku tak sengaja !! Aku ingat bilik air tu tak ada orang sebab tu aku terus teleport dari rumah aku ke bilik air kau !! "
Yuqi mengelengkan kepalanya , tidak mahu melihat kearah Nathan dan lebih memilih menyembunyikan wajah ke ceruk leher Janice . Nathan yang melihat respon Yuqi sudah mengerang putus asa ,
" Kau intai dia mandi eh ? "
Soalan spontan dari Janice itu buat Yuqi semakin terisak penuh drama dan Nathan kembali mengerang putus asa .
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfic[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...