Sleep With The Devil
=========
Do You Want Me ?
=========" Aku dengar apa yang kau cakap dekat Janice masa dekat kedai pagi tadi ."
Yuqi hanya berdengus , kembali menghirup kuah ramen didalam bekas ramen dengan rakus . Tidak peduli walaupun kuah ramen itu sudah mengalir ke lehernya , mengotori baju tidur yang dia pakai .
Yuqi meletakkan bekas ramen yang sudah kosong itu ke atas meja lalu mengambil satu lagi bekas ramen dan kembali makan . Kakinya mengangkat dengan tidak sopan diatas sofa dan rambut panjangnya diikat malas .
" Mana ada perempuan duduk terkangkang macam ni , Park Yuqi . Sopan lah sikit , boleh sakit jantung mak aku tengok menantu dia makan ramen 6 bekas dengan keadaan macamni ."
Mata Yuqi diputar malas bila Nathan duduk disofa tepat disamping nya . Namja itu mengerutkan dahi melihat dagu dan leher Yuqi yang kotor akibat kuah ramen .
" Yeah mak kau boleh sakit jantung kalau tahu menantu dia bukan seorang perempuan ."
Nathan tersengih dan memerhatikan Yuqi yang sudah kembali fokus pada televisyen dihadapannya yang memaparkan cerita Lagenda Crush Durjana lakonan pelakon merangkap idol lelaki terkenal , Justin Seagull dan Jack Kim dan sang heroin baru nak up , La Ha Nad .
Yuqi hanya fokus pada cerita tanpa sedar Nathan merenungnya tajam . Memerhatikan bagaimana tubuh kecil dan langsing itu tenggelam dalam sweater putih besar yang dia pakai . Dan dengan kurang ajar mata tajam Nathan merenung kaki dan paha jenjang Yuqi yang terdedah kerana short pants yang dia pakai .
Nathan mengedipkan matanya kemudian dengan gugup dia alihkan pandangannya ke arah lain . Bibirnya dia gigit , cuba menenangkan jantung yang berdegup laju .
" A - Aku tak faham apa maksud kau cakap macamtu dekat Janice .."
Yuqi meletakkan bekas ramen ke atas meja , kemudian mengalihkan tubuhnya menghadap Nathan yang terkejut dengan perbuatan tiba - tiba Yuqi .
" Apa ? Kau terkejut sebab aku kata yang anak dalam perut Janice tu anak aku dengan dia ?"
Nathan menghelakan nafas dan dia merebahkan tubuhnya ke atas sofa , dengan selamba menjadi kan paha Yuqi sebagai bantal hingga buat yeoja itu membulatkan matanya terkejut .
Nathan menutup matanya , mengabaikan Yuqi yang sudah menundukkan kepalanya, menatapnya dengan raut wajah mahu membunuh orang .
Tangan Nathan meraih tangan Yuqi lalu meletakkan ke kepalanya sendiri , buat Yuqi terkejut apabila jemarinya menyentuh rambut hitam Nathan yang lembut .
" Aku penat ... Buat aku tidur , please ."
" Penat ? Kau penat buat apa ? Menyakat anak dara orang ? Atau penat buat dosa ? Aku boleh je buat kau tidur tapi kau akan tidur selamanya lah ."
Dahi Nathan berkerut dan dia membuka mata , hingga iris sehitam langit malam itu bertemu dengan iris Yuqi yang sudah bertukar menjadi warna biru cair .
" Aku tahu kau cemburu tapi tak , aku tak sakat anak dara orang selain kau . Dan aku tak pernah penat buat dosa . Aku penat ambil alih kerja si Demian tu .. Lagipun kalau kau buat aku tidur selamanya , jadi anak dara tua lah kau nanti . Siapa saja nak dekat kau selain aku kan ? Haha ~"
Nathan fikir dia akan ditumbuk atau mungkin disepuk hingga mati oleh Yuqi namun Yuqi hanya tersenyum ,begitu lebar . Bersinar buat jantung Nathan berdegup semakin laju . Pipi pemuda pucat itu memerah kerana jarak wajahnya dengan Yuqi sangat lah dekat .
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfiction[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...