∅∅ : ¹6

11.4K 1.2K 758
                                    

Sleep With The Devil







=========
Leave Me , Please ..
=========






" Weh ... P - Pipi kau .."

Aku hanya tersenyum kelat dan tangan aku naik mengusap pipi aku yang masih bengkak dan pecah akibat tamparan dari Demían ketika aku kembali menolak untuk berhubungan dengannya .

Ya , dia sudah berani membuat luka - luka ditubuh aku . Aku tak tahu apa yang rasuk dia tapi aku rasa itu bukanlah sesuatu yang sangat mengejutkan kerana dia iblis . Dia boleh memakai berapa banyak topeng yang dia mahu .

Dia boleh menjadi manis , melayan bagai puteri ,

Dan setelah itu menampar wajah kau kuat seakan dia tak pernah layan kau seperti puteri pada minit sebelumnya .

Apa yang dia harapkan ? Dia sedang berurusan dengan makhluk yang berasal dari kegelapan .

Nafsu , Amarah , Tamak , Dengki , adalah sifat yang sudah sebati dengan syaitan .

" Aku tak boleh diam dah weh . Ni dah MELAMPAU ! Mana si setan tu bagi aku hadap muka dia biar aku tepek tapak kaki aku yang dah gatal ni dekat muka dia tu ! Eiii NAIK DARAH AKU AKSKJSS BOLEH CEPAT TUA AKU MACAM NI MUKA BERKEDUT LAH GAMAKNYA AKKSKS !"

Aku menahan tangan Yuqi yang sudah berdiri dengan aksi menyinsing lengan baju . Wajah putihnya sudah memerah dengan hidung kembang kempis .

" Ni urusan aku dengan dia . Aku taknak kau masuk campur walaupun kau kawan baik aku ."

Yuqi berdengus lalu dia memeluk aku dari tepi . Aku hanya membalas pelukannya dan merasakan nafas Yuqi yang tadinya memburu kini berubah tenang .

Setelah lima minit terdiam , aku mengerutkan dahi .

" Weh tangan kau nak masuk dalam skirt aku ni dah apahal ?!"






========

" Kau dah perhatikan malaikat tu kan ?"

Nathan mengangguk malas , matanya berkedip sayu . Demían berdengus melihat perangai pemalas sepupunya itu .

" Dia macam biasa . Bising .. terlampau menjaga ratu kau dan .. Hmm comel ."

Dahi Demían berkerut dan dia menghampiri Nathan yang sudah menutup mata , terbaring disofa .

" Aku tak cakap pasal dia comel atau apa , Nathan . Aku cuma nak tahu yang dia ada rancang apa - apa ke ? "

Nathan membuka mata , menjeling tajam Demían yang mendesak seakan tidak ada hari esok .

" Tak ada . Satu saja tujuan dia dekat dengan ratu kau . Dia cuma mak jaga hati ratu kau supaya tak kotor dari makhluk macam kita ni ."

Demían terdiam namun tak lama kemudian dia terkekeh , geli hati . Sudut bibirnya terangkat membentuk sebuah senyuman sinis

" Yes . Aku tak berjaya KOTORKAN hati dia , tapi aku berjaya kotorkan badan dia ."

Nathan menghelakan nafas mendengar kata - kata angkuh lelaki disampingnya itu . Dia malas nak ambil tahu dan berikan nasihat pada namja itu .

Sebab , dia iblis kan ? Kau pernah jumpa iblis nasihatkan iblis lain supaya jangan mempermainkan manusia ke ?

Kalau ada , kau patut masuk bilik kau , kunci pintu , duduk dekat sudut bilik dan renung balik semua dosa yang kau dah buat . Kau dah tak lama dah tu ..

[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ]  | 김태형Where stories live. Discover now