.• SLEEP WITH THE DEVIL•.
[ EMPAT PULUH ]
Warn : Hambaerion
=========
Day , Five
=========Demian bukan tidak perasan akan perubahan dirinya yang mendadak ini .
Kini , tersenyum , tertawa , merengek , dan merajuk menjadi sisi barunya .
Perangai kebudak - budakkannya memunculkan diri , menjadikan dirinya seperti bukan Demian .
Demian , sang penakhluk . Demian , sang penguasa . Dan Demian , sang raja dari segala syaitan .
Itu adalah maksud dari nama yang Hades sematkan padanya sejak dia membuka mata pertama kali melihat dunia kegelapan .
Dia sedar , tapi dia biarkan . Langsung tidak peduli jika saja Hades melihat dirinya sekarang , mungkin riwayatnya hanya sampai disini sahaja .
Dia menyukai sisinya yang sekarang namun sisi iblisnya masih wujud .
Masih tersimpan rapi didalam sudut dirinya , menunggu masa untuk memunculkan diri .
Dan mungkin , ketika sisi iblisnya muncul , dia akan kembali menyakiti wanita yang sudah berjuta kali dirobek hatinya itu .
--------
Entah sejak bila , Demian suka akan sesuatu selain mendengar jeritan roh manusia yang diseksa . Bahkan sesuatu yang dia sukai itu merupakan hal yang jauh dari kata mengerikan .
Sesuatu yang sangat indah ,
Iaitu senyuman lembut milik Janice Kim .
Katakanlah memang dia memuja senyuman itu kerana dia tak boleh berhenti dari memerhatikan bagaimana sudut bibir wanita itu tertarik ke atas , bagaimana matanya melengkung indah , membentuk sebuah eyesmile .
Buat bibirnya juga turut melengkungkan sebuah senyuman tanpa dia sedar .
Namun senyuman dibibir Janice mati apabila ketam diatas pasir yang tadi dia elus dan tenung , dipijak oleh seorang lelaki yang tidak dia kenali . Dia mendongak melihat lelaki yang kini sedang tersenyum sinis itu .
" Boleh ke tepi ? Aku nak main volley ball dekat sini . Cih ! Dah macam pengemis aku tengok mencangkung dekat tengah jalan macam ni . " ucap lelaki itu , menghina .
Dahi Janice berkerut , dan dengan hati - hati dia bangkit dari mencangkung , mendongak menatap tajam lelaki yang tingginya seperti galah itu .
" Apa salah ketam tu sampai awak pijak dia ?! Lagipun , ini kan kawasan awam ! Pergi main volley ball dekat dalam air lah !Biar lemas sekali ! Tak payah hidup kalau perangai macam ni ! " amuk Janice .
Demian yang sedari tadi memerhati dari jauh , terus berjalan menghampiri apabila melihat wajah memerah seakan mahu menangis milik Janice .
Lelaki itu kelihatan berang dengan kata - kata Janice yang seperti mengutuk dirinya . Dia menunduk ke bawah , tersenyum penuh makna bila melihat yang Janice rupanya sedang mengandung .
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] SLEEP WITH THE DEVIL [ DEMIAN V ] | 김태형
Fanfic[CHAPTER MASIH LENGKAP] Keguguran namun seumur hidup tidak pernah disentuh oleh mana - mana lelaki. [Kim Taehyung Fanfiction] _____ [ 18+ untuk kata - kata kasar dan kotor serta babak yang menjurus ] « Dilarang menciplak nama dan jalan cerita » « In...