Usłyszałam przekręcanie klucza. Drzwi otworzył mi Chris. To mam przejebane. Na pewno powie Zack'owi. Chris spojrzał na mnie i podniósł do góry jedną brew. Ej, ja też tak chce. Zawsze, gdy próbuje tak zrobić to podnoszę obydwie.
- A ty nie u swoich znajomych?- zapytał.
- Nie, nie jestem. Ale proszę nie mów o tym Zack'owi.
- A co będę z tego miał?
- A co chcesz?
- Masz mnie pocałować.- Czy jego już do reszty popierdoliła? Ale z drugiej strony będę miała opieprz od mojego "braciszka".
- Zgoda- powiedziałam. Chris przysunął się do mnie i złapał mnie w talii. Pocałowałam go, ale w policzek. Zszokowany puścił mnie, a ja wyminęłam go i poszłam do swojego pokoju. Od razu rzuciłam się na łóżko i zasnęłam, nie zważając na to, że jestem w ubraniach i makijażu.Obudziła mnie woda, którą ktoś wylał na mnie. Szybko podniosłam się i otworzyłam oczy, był to Chris. Zabije go. Zaczęłam go gonić, a on uciekać. Po chwili skoczyłam mu na plecy, przez co on upadł na ziemię, jednak od razu się podniósł i kontynuował uczieczkę. Ja nie miałam zamiaru dalej go gonić i po prostu zeszłam do kuchni, zrobić sobie śniadanie.
- Czemu jesteś mokra?- to pytanie usłyszałam od mojego braciszka, gdy tylko przekroczyłam próg kuchni.
- Bo Chris mnie oblał.
- A dlaczego?- dopytywał.
- Zapytaj jego.
- CHRIS, DLACZEGO OBLAŁEŚ MEGHAN WODĄ?- wydarł się.
- To była zemsta- odpowiedział wchodząc do kuchni.
- Za co?- odezwał się Zack.
- Meghan, już wie, za co.- Wziął jabłko i wyszedł. Ale to prawda, domyślam się o co chodziło. Zrobił to, za to, że go oszukałam, wczoraj. Dokończyłam jeść kanapki, które zrobiłam w międzyczasie i również opuściłam pomieszczenie. Nie myślcie, że odpuszcze Chris'owi. Już mam nawet pomysł na zemstę...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jakiś czas temu czytałam świetną książkę na Wattpadzie. Niestety, przez przypadek usunęłam ją z biblioteki, a nie zapamiętałam tytułu. Jedyne co z niej pamiętam, to to, że w jednym z rozdziałów, był w szkole obchodzony dzień chłopaka, podczas, którego główna bohaterka razem z dziewczynami ze swojej klasy miały tańczyć choreografie, wymyślone przez bohaterkę. Układy były m. in. do piosenek "Me too" i "New rule". Jeśli, ktokolwiek wie jaka to książka, to proszę, aby napisał w komentarzu.Jeśli podoba ci się opowiadanie to zostaw ⭐ lub 💭, to bardzo motywuje mnie do pisania.
Tulę i do przeczytania.
Skyler
CZYTASZ
Bad Sister || ZAKOŃCZONE
RomanceTrzy lata temu uciekłam od mojego brata i jego przyjaciół. Dziś jestem zmuszona wrócić do niego, ale nie mam zamiaru udawać dawnej siebie, którą od dawna już nie jestem.