Rozdział 28

7.7K 190 10
                                    

Obudziłam się kiedy ktoś mnie położył. Otworzyłam oczy. Leżałam na ławce, a obok mnie stali Blase i Connor, ale nie zwracali na mnie uwagi.
- Hej- powiedziałam. Spojrzeli na mnie.
- Wyspana?- zapytał Blase.
- Jak nigdy - odpowiedziałam.
- Chodź już na lekcje - odezwał się Connor.
- Ok - rzuciłam i poszliśmy.

Po lekcjach

Przed chwilą wróciłam do domu. Jest 16:00. O, kurwa, za cztery godziny randka z Chris'em. Szybko pobiegłam do pokoju. Weszłam do garderoby. Po długim czasie wybrałam:

 Po długim czasie wybrałam:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Poszłam do łazienki. Wzięłam prysznic, ubrałam się, pomalowałam i uczesałam. Wzięłam telefon do ręki. Była 19:53. Ja się pytam JAK!?! Wyszłam z łazienki, wzięłam torebkę z łóżka i zeszłam na dół. Czekał tam już Chris. Wyglądał bosko.
- Hej- przywitałam się.
- Cześć, pięknie wyglądasz. To co, jedziemy?
- Tak- powiedziałam i poszliśmy do jego lamborghini. Ruszył. Jechaliśmy w ciszy do momentu aż postanowiłam ją przerwać.
- Chris, a gdzie jedziemy?- zapytałam.
- Niespodzianka, ale dobrze, że założyłaś spodnie - powiedział.
- A dasz jakąś podpowiedź?
- Nie, bo od razu zgadniesz.
- A daleko to?- zapytałam.
- Godzina drogi.
- Aż tyle?
- Tak, ale na pewno spodoba ci się- rzucił. Znowu nastąpiła cisza.
- Zagrajmy w pytania- powiedziałam po jakimś czasie.
- Dobra, ty pierwsza pytasz.
- Jakie masz drugie imię?
- Gordon- niemal, że szepnął. Wybuchnęłam śmiechem.
- Serio?
- Tak. Teraz moja kolej i to samo pytanie.
- Chastity. Ulubione jedzenie.
- Pizza. Ulubiony zespół i piosenkarz.
- Five seconds of summer, Bars & Melody, Hrvy, Zach Clayton i Shawn Mendes. Jaki jest twój ulubiony serial lub film?- zapytałam, a on zaparkował samochód.
- Obecność i Orange is a new black - powiedział i wysiadł. Obszedł na około auto i otworzył mi drzwi.
Wysiadłam. Złapał mnie za rękę i pociągnął mnie w jakimś kierunku. Po chwili zobaczyłam przed sobą...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Następny około 23:30

Jeśli podoba ci się opowiadanie to zostawlub 💭, to bardzo motywuje mnie do pisania.

Tulę i do przeczytania.
Skyler

Bad Sister || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz