Tam, po drodze do kuchni, wpadłam na Aaron'a. O kurwa co ON tu robi!?! Szybko wycofałam się do swojego pokoju. Tam czekał Chris. Nie zważając na niego zakluczyłam drzwi i pobiegłam do garderoby po broń. Wzięłam dwa pistolety, które schowałam za pasek od spodni i trzy noże, które ukryłam w warkoczu, który z kolei zrobiłam na szybko, ale tak, żeby nie było widać noży.
Wyszłam z garderoby i zauważyłam Chris'a trzymającego szklankę z wodą. Na początku chciał się na mnie zemścić, ale gdy wytłumaczyłam mu kogo spotkałam na dole, szybko porzucił ten pomysł.
Chris zszedł do salonu razem ze mną. Na kanapach siedzieli Zack, Aaron i Jackson. Co ten ostatni tu robi? Gdy przekroczyłam z Chris'em próg wzrok wszystkich skierował się na nas.
- O Megi, jak miło cię widzieć- powiedział Aaron.
- Szkoda, że nie mogę powiedzieć tego samego o tobie.
- Ranisz me serce.
- Po co tu przyszedłeś?- rzuciłam. Zastanawia mnie jedno. Dlaczego nikt prócz mnie i Aaron'a się nie odzywa?
- Musimy pogadać, Bad Princess.- Użył mojego pseudonimu, czyli jest poważnie.
- O czym?- szybko zapytałam.
- Chce rozejmu.- To teraz dowalił.
- Co cię skłoniło do tego?
- Ujnę to tak. Zorientowałem się, że z tobą nie wygram. No i dodatkowo to bez sensu, jeśli twój brat ma ze mną sojusz, a ty nie.
- CO!?!- krzyknęłam.
- Co co?- zapytał Aaron. Reszta wciąż milczała.
- Jak to on- wskazałam na Zack'a- ma sojusz z tobą?
- Po twoim wyjeździe do Londynu zawarliśmy rozejm- odezwał się Zack.
- No dobra. I to wszystko?
- Chyba tak.- Nastała chwila ciszy.
- Meghan, wiesz, że muszę się na tobie zemścić za rano- rzucił Chris.
- Proszę nie...
- Odpuszczę ci to, jeśli wygrasz ze mną wyścig.
- Lepiej tego nie rób- powiedział Jackson.
- Zgoda, a czy jedziemy i gdzie?
- Motory i stare lotnisko.
- No to jedziemy- rzuciłam i pojechaliśmy w piątkę, każdy swoim motorem na wskazane miejsce. Ustawiłam sięz Chris'em na starcie. Jackson zaczął odliczać.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak myślicie, kto wygra?Jeśli podoba ci się opowiadanie to zostaw ⭐ lub 💭, to bardzo motywuje mnie do pisania.
Tulę i do przeczytania.
Skyler
CZYTASZ
Bad Sister || ZAKOŃCZONE
RomanceTrzy lata temu uciekłam od mojego brata i jego przyjaciół. Dziś jestem zmuszona wrócić do niego, ale nie mam zamiaru udawać dawnej siebie, którą od dawna już nie jestem.