Rozdział 36

6.9K 165 23
                                    

- Idziemy?- zapytałam.
- Pewnie- rzucił. Wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do samochodu. Ruszyliśmy. - Pięknie wyglądasz- dodał po chwili. Zarumieniłam się na jego słowa. Co ten chłopak ze mną robi?
- A może powiesz mi gdzie jedziemy?- zaproponowałam.
- Dowiesz się na miejscu, ale na pewno zapamiętasz tą noc.- Uśmiechnął się słodko. Czy on ma zamiar mi się oświadczyć? To by tłumaczyło jego ubiór i zachowanie gdy zapraszał mnie na randkę. Niech on tego nie robi. Nie jestem gotowa. Kocham go, ale... Czy ja to naprawdę pomyślałam? J-ja naprawdę go kocham? Lubię z nim spędzać czas, brakuje mi go, gdy jestem z daleka od niego, uwielbiam jego czułe słówka, sposób bycia, po prostu jego całego. O Jezu... Chyba naprawdę się w nim zakochałam, znowu. Po raz drugi, tylko teraz najprawdopodobniej odwzajemnia moje uczucia.
- Wszystko w porządku?- zapytał Chris.
- Tak, tak. Tylko zamyśliłam się. A tak w ogóle, to ile jeszcze będziemy jechać?
- Około pół godziny. Możemy pograć w coś jak chcesz.
- Tak, zagrajmy w pytania.
- Dobra, ty zaczynasz.
- Jakie chciałbyś mieć zwierzę?- zapytałam.
- Psa rasy mops. To samo pytanie.
- Chce mieć małpkę.- Po mojej wypowiedzi Chris wybuchł śmiechem. Po kilku minutach uspokoił się. - Co jest nie tak z moim marzeniem? - Znowu zaczął się śmiać. Ja tu mu wyznaje moje tajemnice, a on się śmieje.- To może pośpiewajmy- zaproponował, gdy w końcu się ogarnął.
- Pewnie, ja chce "If i can't have you".
- Okej- rzucił. Włączyłam wspomnianą piosenkę na moim telefonie.

"I can't write one song that's not about you"- zaczęliśmy razem śpiewać.
"Can't drink without thinking about you
Is it too late to tell you that
Everything means nothing if I can't have you?

I'm in Toronto and I got this view
But I might as well be in a hotel room, yeah
It doesn't matter 'cause I'm so consumed
Spending all my nights reading texts from you"

Po skończeni piosenki, zatrzymaliśmy się przed jakimś opuszczonym budynkiem. O co tu, do cholery, chodzi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
N

astępny jutro

Jeśli podoba ci się opowiadanie to zostawlub 💭, to bardzo motywuje mnie do pisania.

Tulę i do przeczytania.
Skyler

Bad Sister || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz