Rozdział 21

8.7K 221 31
                                    

- Hej, jestem Logan- powiedział.
- Meghan.
- Wiesz... gdybyś była kanapką w McDonald's nazywała byś się McBeauty.- Po jego "świetnym" tekście wybuchnęłam śmiechem.
- Dzięki i powiem ci, że to słaby tekst na podryw.
- Ale chociaż się starałem.
- Dobra, teraz się do mnie nie odzywaj, bo chce mi się spać- rzuciłam do Logana. Położyłam głowę na ławce i próbowałam zasnąć. Elli cały czas coś gadała, a klasa słuchała jej. Chyba wyrobiła sobie niezłą opinie.- Elli, możesz być ciszej?- zapytałam.
- J-ja prze-przepraszam, będę już ci-ciszej- powiedziała i kontynuowała temat, ale szeptem. I teraz to mogę zasnąć. Po chwili odpłynęłam.

Obudził mnie dzwonek na przerwę. Jezu, w końcu. Szybko wyszłam z klasy. Podeszłam do szafki i sprawdziłam plan. Teraz w-f. Wzięłam strój i poszłam do szatni. Weszłam do środka i przebrałam się w mój ukochany strój.

 Weszłam do środka i przebrałam się w mój ukochany strój

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Usłyszałam dzwonek na lekcje. Poczekałam chwilę, żeby zrobić wielkie wejści. Odczekałam kilka minut i weszłam na salę. Tak, jak przypuszczałam, wszyscy zwrócili na mnie uwagę. Spojrzałam na nich. Byli tam również chłopcy, czyli wychodzi na to, że mamy łączony w-f. Uczniowie rozgrzewali się, a nauczyciel stał tyłem i rozmawiał przez telefon. Ten czas poświęcony dla uczniów. Podeszłam do nich i również zaczęłam się rozgrzewać. Po jakimś czasie nauczyciel rozłączył się i spojrzał na mnie. Nie wierzę to on...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przedwczoraj miałam 2,500 tyś. wyświetleń, a dzisiaj jest już ich ponad 2,700 tyś. Jak wy to zrobiliście? 💗

Jeśli podoba ci się opowiadanie to zostawlub 💭, to bardzo motywuje mnie do pisania.

Tulę i do przeczytania.
Skyler

Bad Sister || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz