Obudziłam się następnego dnia. Wzięłam telefon z szafki nocnej. Była 7:56. Przeszłam do łazienki. Tam umyłam się, przebrałam w mój strój sportowy, umyłam zęby, uczesałam się i pomalowałam. Zeszłam na dół, przy okazji biorąc telefon i słuchawki z mojego łóżka. Poszłam do kuchni. Tam wzięłam jabłko i je zjadłam. Wyszłam z domu. Włożyłam słuchawki do uszu i podpięłam końcówkę do telefonu. Następnie włączyłam na nim moją ulubioną playlistę. Zaczęłam biec.
Trzy godziny później
Właśnie wracam do domu. Przez ostatnie kilka godzin biegałam bez przerwy. Weszłam do domu i zamknęłam za sobą drzwi. Od razu poczułam zapach naleśników. Poszłam do kuchni. Był tam Zack, Chris, Simon i Scott.
- Hej - przywitałam się. Odwrócili się do mnie.
- Cześć - odpowiedzieli chórem i wrócili do gotowania. Po kilku minutach skończyli i usiedli przy stole z górą naleśników.
- Mi też dacie?- zapytałam.
- Pewnie, siadaj - powiedział Zack. Usiadłam przy stole i zaczęłam jeść. Po dwóch miałam już dość, a oni dalej jedli. Gdzie oni to wszystko mieszczą?
Wstałam od stołu i poszłam do siebie. Przebrałam się i usiadłam na łóżku. Zaczęłam przeglądać portale społecznościowe. Trochę tego było. Usłyszałam pukanie do drzwi. Powiedziałam "proszę". Do środka wszedł Chris.
- Co tam? - zapytał.
- Spoko, a u ciebie?
- Też spoko - odpowiedział. Ciekawa rozmowa.
- Po co przyszedłeś?
- A no tak. Pójdziesz ze mną na randkę?- zapytał. Jezu TAK!!!
- Okey. A kiedy?
- Jutro o 20:00
- Dobra. Coś jeszcze?
- Chyba nie - powiedział i wyszedł. Wstałam z łóżka i zaczęłam tańczyć taniec zwycięzcy. Gdy się zmęczyłam wróciłam do przeglądania social mediów. Robiłam to do momentu aż ktoś znowu nie zapukał.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Następny jutroJeśli podoba ci się opowiadanie to zostaw ⭐ lub 💭, to bardzo motywuje mnie do pisania.
Tulę i do przeczytania.
Skyler
CZYTASZ
Bad Sister || ZAKOŃCZONE
RomanceTrzy lata temu uciekłam od mojego brata i jego przyjaciół. Dziś jestem zmuszona wrócić do niego, ale nie mam zamiaru udawać dawnej siebie, którą od dawna już nie jestem.