Ważne Pytanie

5.4K 57 35
                                    

Wczoraj skończyłam Bad Sister i chciałabym zacząć nowe opowiadanie, ale nie mogę zdecydować, które wybrać. Poniżej macie kilka propozycji. Piszcie w komentarzach, które powinnam zacząć jako pierwsze.

1. After Years
Opis: Skyler dziesięć lat temu przeprowadziła się do LA, zostawiając w poprzednim miejscu swojego zamieszkania swoją jedyną miłość i prawdziwych przyjaciół. Co się stanie gdy po tak długim czasie Sky spotka swoich znajomych z Wasilli?

2. Bad Princess
Opis: Każdy oczekuje, abym była idealna. Miała wysoką średnią, wzorowe zachowanie i każdą wolną chwilę poświęcała na naukę. Ich niedoczekanie. Po pewnym incydencie miarka się przebrała.

Ja, Vivian Clarke, dziedziczka fortuny Clarke'ów obiecuje, że nigdy nie będę taką, jaką inni chcą mnie stworzyć.

W opowiadaniu pojawią się gangi.

Historia Vi jest dość nietypowym romansem.

3. Cheercamp
Opis: Chloe po zerwaniu z Alex'em, jest zmuszona pojechać na obóz cheerleadersko-koszykarski, prowadzony przez jej ciocię i wujka. Spotyka tam swoich kuzynów i ich przyjaciela- Ethan'a oraz jego dziewczynę- Kirę. Początkowo Chloe ma za zadanie pomagać wujkowi i cioci w organizacji zajęć dla uczestników obozu, ale po jakimś czasie dołącza do cheerleaderek i zostaje ich kapitanką, zajmując poprzednie stanowisko Kiry. Dziewczyna postanawia zemścić się na Chloe i sprowadza na obóz Alex'a. Ethan dowiaduje się o planach Kiry i zrywa z nią. Dodatkowo ma zamiar pomóc Chloe.

Bad Sister || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz