PROLOG

1.6K 29 5
                                    


Hej. Nazywam się Yuri Sikora. Obecnie mieszkam w Seoul'u w Korei Południowej. Moja mama jest Koreanką lecz mój ojciec już nie jest Koreańczykiem tylko... Polakiem! Zastanawiacie się pewnie jakie języki umiem. Płynnie mówię po Koreańsku, z językiem Polskim mam problem. Nie potrafię wymawiać literek: ę, ż, ń i wiele więcej. Po angielsku umiałabym się dogadać ale z tłumaczem przy boku. Nie potrafie układać sensownych zdań w tym języku. Na szczęście rodzice zapisali mnie na dodatkowe zajęcia z angielskiego więc mam nadzieję, że po roku będe umiała płynnie mówić w tym języku. Interesuję się siatkówką od ponad 4 lat. Dokładnie 2 lata temu przeprowadziliśmy się z Polski do Seoul'u. Niestety, było mi trudno rozstać się z przyjaciółmi z Polski ale na szczęście mamy kontakt przez Facebook'a. Moje przyjaciółki z Polski zazdroszczą mi, że jestem w połowie Koreanką i umiem płynnie mówić po Koreańsku. A wiecie dlaczego? To przez ten cały KPOP.. ah.. ile ja się nasłuchałam od nich o tym POP'ie koreańskim. Fakt, mam ulubione zespoły lecz nie gadam ciągle o nich. Jeśli chodzi o ulubione zespoły to ostatnio zaczęłam słuchać BTS. Od dobrych 6 miesiącach wkręciłam się w KPOP. Słucham takich zespołów jak: ATEEZ, SHINee, GOT7, TXT i inne.



Aaa i zapomniałam o najważniejszym! Mam 19 lat i aktualnie uczęszczam na studia. W mojej klasie są dobre 34 osoby. Z czego 14 to dziewczyny a 20 to chłopcy. Tak, więcej jest chłopaków. Mam lepszy kontakt z chłopakami niż z dziewczynami. Dziewczyny z mojej klasy i poza moją klasą nie wiem dlaczego ale nienawidzą mnie. Zawsze gdy przechodzę obok którejś to niechcąco mi podstawia nogę czy coś... aish.. pomijając ten temat. Chłopacy starają się mnie pocieszyć. Wychodzi im na szczęście. Mój pokój wygląda tak:

 Mój pokój wygląda tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Malutki, ale jest. Pomijając to, że obok łóżka na ścianie są plakaty zespołów.. nie pokaże wam, bo się załamiecie... Już mama chciała mi zerwać wszystkie plakaty na co ja się nie zgodziłam..

Dobra uciekam spać bo jest 23:44 a jutro mam zajęcia na 9!!!

————————————————————————————
Hejka, mam nadzieję, że po samym prologu wam się spodoba historia🥰

Niestety, nie wiedziałam jak mam nazwać tą historie.. 😴 Mam nadzieję, że nikomu nie ukradłam tytułu!!

Gdy go poznałam... [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz