Właśnie wychodzę na scenę z „Euphoria". Nie wiem jak mam to zagrać..YURI POV
Suga skończył śpiewać swoją solówkę „Seesaw". Jestem ciekawa kto następny wyjdzie śpiewać. Mam nadzieję, że Jungkook.
5 minut później
Właśnie wyszedł Jungkook i zaczął śpiewać „Euphoria". Wszystkie ARMY krzyczały jak wszedł na scenę. Cieszę się, że mam miejsce na samym przodzie. Zawsze chciałam być przy scenie na ich koncercie. Gdy Jungkook zaczął śpiewać „You are the cause of my euphoria" wszystkie ARMY zaczęli razem z nim śpiewać to zdanie. To było takie piękne.
JUNGKOOK POV
Byłem zdziwiony, że wszystkie ARMY pierwszy raz zaczęły śpiewać jedno zdanie po angielsku. Po chwili zostały ostatnie zdania więc stwierdziłem, że teraz zrobię jej niespodziankę. Podeszłem do końca sceny i usiadłem na niej patrząc w oczy Yuri. Jej oczy były takie piękne..
YURI POV
Jungkook nagle zaczął się zbliżać w moją stronę. Usiadł na końcu sceny i spoglądał w moje oczy. Po chwili zszedł z niej całkowicie i znalazł się koło mnie. Machnął głową do ochrony i ochrona wpuściła mnie na scenę. To było dziwne.. bałam się co on wymyślił. Złapał mnie za rękę i weszliśmy na scene, na której znajdowali się Bangtani. Weszłam z Jungkookiem po schodkach i stanęłam obok Namjoon'a.
JUNGKOOK POV
Byłem trochę zestresowany.. bałem się co powiedzą ARMY. Czy zaakceptują Yuri.. Spojrzałem się na oczy mojej przepięknej dziewczyny i zacząłem:
-Więc pewnie już wiecie, że spotykam się z kimś.. - powiedziałem do ARMY. Usłyszałem głośne „tak" (wszystko jest po koreańsku). - Jak widzicie przede mną znajduje się pewna dziewczyna. Pewnie zastanawiacie się kim ona jest i co ona robi na tej oto scenie. - rzekłem, pokazując palcem na scenę. Ponownie usłyszałem słowo „tak".
YURI POV
Gdy Jungkook zaczął mówić do ARMY: „Pewnie zastanawiacie się kim ona jest i co ona robi na tej oto scenie" byłam bardzo przestraszona. Widać było w moich oczach strach.
JUNGKOOK POV
Widziałem w oczach Yuri strach. Podeszłem do niej i szepnąłem do ucha aby się nie denerwowała. Gdy się odsunąłem usłyszałem ciche „dobrze". Uśmiechnąłem się do niej i kontynuowałem rozmowę z ARMY.
-Ona.. - pokazałem palcem na Yuri. - Ona jest całym moim życiem. Jest moją dziewczyną. Kocham ją całym swoim sercem. - powiedziałem patrząc na Yuri. Podeszłem do niej i przytuliłem ją. Usłyszałem na całym stadionie głośne „Uuuuuu". Uśmiechnąłem się po czym odsunąłem się od Yuri.
YURI POV
Gdy Jungkook przytulił mnie do siebie poczułam ciepło. Z jednej strony cieszyłam się, że przyznał się ARMY do tego, że ma dziewczyne. Ale.. z drugiej strony się nie cieszyłam, bo bałam się, że ARMY's mnie nie zaakceptują..
JUNGKOOK POV
Wyciągnąłem z kieszeni pudełeczko w kształcie serca i klęknąłem koło Yuri. Na stadionie nagle zrobiło się cicho.
-Yuri.. - powiedziałem, trzymając w jednej dłoni mikrofon a w drugiej, pudełeczko. Otworzyłem je i był tam piękny, diamentowy pierścionek zaręczynowy.
-Czy uczynisz mnie najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi i zostaniesz moją żoną? - powiedziałem i po chwili usłyszałem krzyki „Zgódź się! Zgódź się!".
YURI POV
Jungkook wyciągnął z kieszeni pudełko w kształcie serduszka. Zdenerwowałam się bardzo. Chłopcy to zauważyli ale nie chcieli psuć niespodzianki Jungkook'a. Uklęknął przede mną i otworzył pudełeczko, w którym był diamentowy pierścionek zaręczynowy.. Chwila! On chce mi się oświadczyć?!
-Czy uczynisz mnie najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi i zostaniesz moją żoną? - powiedział Jungkook do mikrofonu przez co usłyszałam głośne „Zgódź się! Zgódź się!". Krzyczały to ARMY. Ja odrazu się rozpłakałam. Jimin przysunął mi pod usta mikrofon.
-To jak? Zgadzasz się? Czy może nie? - powiedział przez mikrofon J-Hope. Po chwili odważyłam się powiedzieć przez mikrofon czy się zgadzam, czy nie.
-Chcę zostać Twoją żoną! - powiedziałam przez mikrofon po czym Jungkook nałożył na mój palec pierścionek i wtulił się we mnie.
JUNGKOOK POV
Bałem się, że się nie zgodzi ale się zgodziła! Szybko wtuliłem się w jej małe, cieplutkie ciałko. Usłyszeliśmy głośne „Szczęścia" na całym stadionie. Yuri odsunęła się ode mnie i chwyciła mikrofon Jimina.
-Mam nadzieję, że wszystkie ARMY's przyjmą mnie ciepło. Wiem, że będą w moją stronę przykre słowa ale przyzwyczaję się. Pamiętajcie! Jungkook jest też wasz, nie tylko mój! - powiedziała Yuri przez mikrofon po czym oddała mikrofon Jiminowi i wtuliła się we mnie.
YURI POV
Gdy było już po wszystkim RM stwierdził, że zaśpiewamy ostatnią piosenkę. Ostatnią piosenką była piosenka „SO WHAT". Chłopcy podali mi krzesło, na którym miałam się usiąść. Bez problemu usiadłam i Bangtani zaczęli śpiewać. Po chwili V podał mi mikrofon i kazał też śpiewać. Wykonałam jego kazanie i włączyłam się w ich piosenkę. Ten wieczór był na prawdę piękny.. Po koncercie pojechaliśmy do dormu chłopaków i poszliśmy szybko spać, bo byliśmy bardzo zmęczeni. Oczywiście ja spałam z Jungkookiem.
————————————————————————————