ALINTI

16.5K 396 0
                                    

“Benimle gelirsin işte bu gece, biraz içeceğimizi ve eğleneceğimizi biliyordu.”

“Biraz mı?!” derken kahverengi gözleri açılmıştı. “Buna biraz mı diyorsun? Neredeyse kusacak kadar alkol aldın ve az önce iki dansözle birlikte karşılıklı göbek attın! İnan bana, buna biraz diyemezsin.”

Söyledikleri kulağıma ayıp gelmişti, o yüzden utanıp dudaklarımı büktüm.

“Kendimi biraz kaybetmiş olabilirim.” Derin bir nefes alıp ona baktım. “Uzun süredir farklı şeylerle ilgileniyordum, böyle şeylerin de zevk verebileceğini bilmiyordum.”

“Şaka mı yapıyorsun! Ben bu Yekta'ya bayıldım! Kendine güvenli ve nerede ne yapacağını bilen kıza ba-yıl-dım!”

&&&

İçeri girmem için bana yol verdi. Daha önce gördüğüm odasına bir kez daha göz gezdirdim. Çoğunlukla dağınık ve kapakları açık olan dolap kapatılmıştı. Yatağını hiçbir zaman böyle düzenli görmemiştim. Nevresimi ve yorganı gayet düzgünce yerleştirilmişti. Çalışma masasının üzerindeki cips paketleri ve kola bardakları kaldırılmış, bilgisayarı bile silinip yerli yerine konmuştu.

&&&

Yüzüme bir gülümseme oturdu. Heyecan, içimde atıp duran kalbime şöyle bir değip, bedenime yayıldı. Acaba bana ne almıştı? Gökhan'ın elleri omzuma yerleşti ve sessizce kulaklarıma fısıldadı.

Çocukluğumun Kokusu - TAMAMLANDI #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin