(Ostavljajte usputne komentare!)
~ Za ljubav je potrebno
i ludo i normalno ~Matea P.O.V.
"Ustaj!" proderala sam se čim sam ušla u sobu od Karle i Stelle. Zašto me ne čudi uopće što se nisu zaključale?
Zatekla sam ih kako kao zaklane spavaju svaka na svom krevetu u odjeći u kojoj su i bile na partyu. Karla se malo promrdala, no Stella je i dalje spavala.
"Ajmo! Prošlo je podne!" proderala sam se i naslonila se na ugao vrata sobe. Stella se preokrenula na drugu stranu i lagano otvorila oči vjerojatno začuđena time što čuje.
"Molim? Podne?" uspaničeno je viknula i iskočila iz kreveta, "Karla, budi se!" dojurila je do nje i protresla ju cijelu, na što ju je ova odgurnula tako da je pala na guzicu na pod.
"Prošlo je podne!" viknula je Stella Karli dok ju je ona sneno gledala, no shvativši tu izjavu je jače rastvorila oči i ugledala mene.
"Ajme, Matea! Nećeš nas tužiti Lili?!" upitala je molećljivo, a ja sam prekrižila ruke preko prsa. Ovo me toliko zabavilo za dobro jutro! Šou od ranog jutra! Ne, nije prošlo podne.
"Hm..." počeškala sam si bradu dok su se obje konačno ustale, Stella sa poda, a Karla iz kreveta. Obje su me pogledale skupljenih obrva, nadajući se da će odgovor biti ne, no morala sam ih malo držati u neizvjesnosti.
"Razmislit' ću još!" namignula sam im, a onda me Stella zaobišla s namjerom da krene u kupaonicu. No zastala je na mjestu kao kip kad je pogledala na zidni sat. Okrenula se ljutitim pogledom, "Tek je pola osam." smrknuto je rekla, a ja sam se nasmijala.
"Posao nam počinje svakog dana u osam, ako nisi znala, a trebala bi jer radiš duže od mene." rekla sam joj ozbiljinim tonom glasa, dok me ona i dalje ljuto, ali i umorno promatrala. Uspuhnula je i uputila se prema kupaonici, naposljetku je samo zalupila vratima.
Rekla sam Karli da idem na doručak te izašla iz sobe, usput sam joj rekla da ih kroz petnaestak minuta očekujem dolje, na što je ona klimnula glavom. Što ću, moram biti šefica!
Dolje u restoranu bio je postavljen švedski stol tako da sam bila oduševljena. Ugledala sam Tina i Leona za jednim stolom na terasi hotela, pa im se odlučila pridružiti.
"Jutro, šefice!" rekao je Tin i izmamio mi osmijeh na lice, "Jutro!" uzvratila sam i sjela.
Tako smo se zapričali o vjenčanju i dogovorili se da krećemo sa pripremama poslije doručka. Začas su i Stella i Karla došle do nas, čak u roku petnaest minuta. I dalje su bile ljute što sam ih probudila, no bilo mi je užasno smješno. No, na poslu su, nisu doma. Baš kad smo svi bili gotovi sa doručkom i kad smo se ustali, do mene je došla Vedrana sa vitlerima u kosi.
"Jutro!" zaustavila me i osmjehnula mi se, "Kako si nakon burne noći?" upitala sam je, a ona se krenula smijati.
"Dobro sam, bez brige. Vidiš da je već i frizura u procesu!" sve više mi je počela biti draga, "Šminkerica ti dolazi za pola sata, tako da nemaš brige." rekla sam joj ozbiljno i potapšala je po ramenu.
"Odlično, taman sam došla na doručak. Hoćeš mi praviti društvo?" upitala me onako druželjubivo, na što sam na kraju klimnula glavom dok je ostatak otišao raditi. Mislila sam da će me sad oni opomenuti kao što ja njih, no nisu.
YOU ARE READING
VATRA #2 / Ante Rebić Ff
FanfictionNastavak priče "Iskra" "Došao sam u nalet da je zagrlim, ali znao sam da bi to potpalilo vatru." 1.5.2019.-1.10.2019.