87(Rebutan Harta yang tidak akan pernah berhenti)

2.6K 77 1
                                    

I am there.

Waiting,Watching.

Keeping to the shadows.

But,when you need me

I'll step out of the shadows

and protect what's

mine.

Evelynn membuka matanya perlahan lahan.Badannya yang tanpa seurat benang itu dilitupi dengan kain tuala yang berada berderkatan dengannya.

Baju baju kotor yang berselerak di lantai dikutip lalu diletakkan di dalam bakul.Tiba tiba dia merasakan badannya dipeluk dari belakang.

Dylan.

"D,saya minta maaf sebab dah sakitkan hati awak selama ni.Awak masih marahkan saya?"

"Bila masa saya marahkan awak?"Soalan berbalas soalan.Evelynn melepaskan keluhan berat.

Dylan menjadi semakin nakal.Tuala Evelynn ditariknya sedikit demi sedikit.

"D."Gumam Evelynn perlahan.Tuala Evelynn jatuh.Dylan mengusap payudara Evelynn perlahan.Hm..lembut.Nafas Evelynn naik turun.Tangan kiri Dylan pula mengusap kemaluan Evelynn.

"Ahhh...Dylan."

Lemah lututnya.Dylan mengangkat badannya lalu diletakkan di atas katil.Bibir Evelynn dikucup lembut.

Dylan menghentikan perbuatannya.Tubuh Evelynn yang terlanjang itu dipeluknya erat.

"Jangan fikir pasal tu lagi.Just think about you and me.Okay?"

Evelynn mengangguk.Bibirnya terukir senyuman.

-------

"Belle."Panggil Christ.Gadis itu mengeliat sedikit.

"Hm?"

"Bangun."

Belle hanya mengabaikan Christ.Dia masih mengantuk.Christ merebahkan badannya di sebelah Belle.Gaun Belle diselak hingga menampakkan punggungnya lalu diusapnya perlahan.

"Wake up.Kalau tak,aku rogol kau."Ugut Christ.Belle bangun.Dia menjeling Christ.

"You ni kacaulah Christ.Dahlah,I nak mandi."Kata Belle sambil menghentakkan kakinya.Tuala diambil lalu melangkah ke bilik mandi.Christ tersengih sengih.Semenjak ni,dia dah selalu senyum.Tapi,dengan Belle je.Dengan orang lain jangan harap.

Skip.....

Belle mengambil sebungkus bawang merah,sebotol kicap,dua plastik minyak masak dan sebagainya.

Christ pula menolak troli.Tiba tiba mereka berdua terdengar bunyi suara orang lelaki bercakap dalam bahasa asing.Serentak itu mereka berdua menoleh.

"Damn it."Gumam Christ.Dia lantas menarik tangan Belle supaya pergi dari situ.Christ menarik tangan Belle sehingga di tempat letak kereta.Nafas mereka berdua laju.

Christ menekan pedal minyak.Mereka berdua sama sama senyap.Mereka kena cepat sebelum lelaki itu dapat mengesan kehadiran mereka di sini.

MAFIA'S HEARTWhere stories live. Discover now